مدیر امور بانوان اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

بانوان خوزستانی بهترین تبلیغ کنندگان فرهنگ فاطمی و زینبی دوران دفاع مقدس هستند

«بتول دوسعلی‌وند» گفت: بانوان خوزستانی در میدان عمل ثابت کردند که بهترین تبلیغ کنندگان فرهنگ فاطمی و زینبی دوران دفاع مقدس هستند.
کد خبر: ۳۹۴۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶ - 30April 2020

بانوان خوزستانی بهترین تبلیغ کنندگان فرهنگ فاطمی و زینبی دوران دفاع مقدس هستند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «بتول دوسعلی وند» مدیر امور بانوان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با حضور در کارگاه تولید ماسک و دستکش بانوان جهادی عترت سپاه خوزستان در حسینیه ثارالله از ایثارگران پشتیبان جبهه سلامت تقدیر کرد.

وی پس از بازدید از این کارگاه جهادی اظهار داشت: بانوان خوزستانی در میدان عمل ثابت کردند که بهترین تبلیغ کنندگان فرهنگ فاطمی و زینبی دوران دفاع مقدس هستند.

مدیر امور بانوان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: در حالی که نگاه دنیای غرب و بسیاری جوامع به اصطلاح پیشرفته به زن، یک نگاه صرفا ابزاری و تبلیغاتی برای رسیدن به اهداف پلید انسانی است اما در ایران اسلامی شاهد هستیم که جایگاه اجتماعی و نقش آفرینی زنان متعهد و انقلابی در جامعه به خصوص در بحران‌ها و چالش‌ها به گونه‌ای است که خیلی از رسانه‌های دنیا به داشتن نقش بی‌بدیل زنان و دختران ایثارگر ایرانی اعتراف کرده‌اند و به آن احترام می‌گذارند.

دوسعلی‌وند در پایان ضمن تقدیر از تشکیل چنین کارگاه‌هایی در سطح استان به صورت خودجوش و مردمی و با هدایت شیرزنان سپاه اسلام که سال‌ها پشتیبانی از جبهه ها را در دوران دفاع مقدس تجربه کرده‌اند، افزود: تا پایان بحران کرونا و دوش به دوش مردان جهادگر سرزمین‌مان در صحنه هستیم و چنان کارگاه‌ها و تولیدات مراقبتی و بهداشتی را تقویت می‌کنیم که دیگر نیازی به واردات این کالاها نباشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار