پیام تبریک مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان به مناسبت روز معلم

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کردستان در پيامی روز معلم را به همه معلمان در مدارس، دانشگاه ها و حوزه های علميه تبريک گفت.
کد خبر: ۳۹۴۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵ - 01May 2020

به گزارش خبرنگار دفاعپرس از کردستان، سردار «ذبیح الله مالکی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کردستان در پيامی روز معلم را به همه معلمان در مدارس، دانشگاه ها و حوزه‌های علميه تبريک گفت.

در این پیام آمده است:

مسئله تربیت بالاتر از تعلیم است. امام خمینی(ره)                    

روز معلم یادآور شکوه و عظمت انسان های دلداده ای است که در طول تاریخ در عرصه تعلیم و تربیت زیباترین جلوه های عشق ، ایثار ، بینش و بصیرت را به نمایش گذاشتند.

معمارانی که زیر بنای ارزش های معنوی و فضایل اخلاقی و اسلامی جامعه را بنیان می نهند.

سالروز شهادت استاد شهید علامه مطهری را روز معلم نامیدن، ترسیم طرحی از اراده و ایمان و اخلاص برای تلاش و تکاپو در تربیت انسان و هدایت دلسوزانه اوست که سرمشق معلمان مخلص میهن اسلامی ماست.

هفته معلم فرصت ارزشمندی برای گرامی‌‌داشت یاد و خاطره علامه شهید مرتضی مطهری و همه معلمان شهید ایران اسلامی و همچنین فرصت ارزشمندی برای تجلیل از زحمات معلمان دلسوز و وظیفه‌شناسی است که دانش‌آموزان و دانشجویان خود را با زحمات شبانه‌روزی به سوی روشنایی و هدایت سوق می‌دهند.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و شهدای معلم و تبریک  هفته گرانقدر معلم خدمت تمامی معلمین، اساتید، آموزگاران و مربیان عزیز قرچک از زحمات و تلاش های مخلصانه شمابزرگواران تقدیر و تشکر نموده و توفیقات روز افزون شما را در انجام رسالت خطیر تعلیم و تربیت در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم  (عج) و پیروی از تدابیر و منویات امام خامنه ای (مد ظله العالی)، از خداوند متعال مسئلت می نمائیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار