اقدام ضدایرانی واشنگتن در شورای امنیت راه به جایی نخواهد برد

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: بعید به نظر می‌رسد اقدام کاخ سفید علیه کشورمان در شورای امنیت سازمان ملل در رابطه با جلوگیری از لغو تحریم‌های تسلیحاتی به جایی برسد.
کد خبر: ۳۹۴۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷ - 02May 2020

اقدام ضدایرانی واشنگتن در شورای امنیت راه به جایی نخواهد بردبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس،‌ جلال میرزایی در گفت‌وگویی در خصوص اهداف اعضای کنگره آمریکا برای تغییر تاکتیک ترامپ علیه ایران، گفت: آمریکایی ها همواره رویکرد ضدایرانی داشته اند و اکنون که ترامپ روی کار است، چنین اقداماتی افزایش خواهد یافت.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروزه در جامعه ایالات متحده نسبت به موضع گیری علیه جمهوری اسلامی اختلاف نظر جدی و راهبردی وجود دارد، تصریح کرد: این مهم در حالیست که برخی اقدامات درست کشورمان که در زمان نادرست انجام می شود، سبب نزدیک شدن افکار آمریکایی ها برای مقابله با کشورمان می شود.

وی با بیان اینکه طبق مفاد توافقنامه برجام در آینده ای نزدیک شاهد پایان یافتن تحریم تسلیحاتی علیه کشورمان خواهیم بود، ادامه داد: البته تحقق چنین موضوعی به معنای ایجاد گشایش های خاص برای کشورمان نیست؛ در واقع سازمان ملل قطعنامه ای در رابطه با مسائل اقتصادی و تحریم علیه کشورمان صادر نکرده اما آمریکایی ها با زورگویی تلاش می کنند از برقراری رابطه اقتصادی بین ایران و دیگر کشورها جلوگیری کنند.

این نماینده مردم در مجلس دهم با تاکید بر اینکه نمایش قدرت کشورمان باید با توجه به بررسی همه جانبه شرایط باشد، اظهار کرد: متاسفانه وقتی دشمن نادان باشد، پیش بینی اقداماتش نیز دشوار خواهد شد از این رو در مقابل ترامپ باید دقیق تر رفتار کرد.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بعید به نظر می رسد اقدام کاخ سفید علیه کشورمان در شورای امنیت سازمان ملل به جایی برسد، خاطرنشان کرد: این مهم در حالیست که دستگاه دیپلماسی کشورمان نیز باید با اقدامات دیپلماتیک، دسیسه آمریکایی ها را خنثی کند.

بنا بر این گزارش، 382 نفر از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا در اقدامی نادر و فراحزبی با نوشتن نامه‌ای از دولت ترامپ خواستار افزایش اقدامات دیپلماتیک خود در سازمان ملل برای تجدید تحریم تسلیحاتی علیه ایران شدند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها