بیانیه فرهنگیان بسیجی استان کردستان در گرامیداشت روز معلم

فرهنگیان بسیجی استان کردستان با صدور بیانیه‌ای روز و هفته معلم را گرامی داشتند.
کد خبر: ۳۹۴۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶ - 03May 2020

به گزارش دفاع‎پرس از کردستان، فرهنگیان بسیجی استان کردستان با صدور بیانیه ای به مناسبت 12 اردیبهشت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری روز و هفته معلم را تبریک گفتند.

در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی در دست نسلی خواهد بود که امروزه در کلاسهای درس الفبای انسانیت و خداجویی را می آموزند. معلمان یکی از ابزارها و سرمایه های اصلی انقلاب در تربیت وارثان حکومت جهانی وعده داده شده به مستضعفین عالم هستند که این نشان از ارزش و جایگاه والای این قشر می باشد. بدون تردید‌، همت بلند و مجاهدت‌های عاشقانه و انسان ساز معلمان شریف است که جام جان شیفتگان ادب را لبریز از مهر و ایمان کرده و استعداد بیکران آنها را شکوفا کرده و راه و رسم بندگی را به آنان می آموزند.

فرهنگیان بسیجی استان کردستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره علامه شهید استاد مرتضی مطهری و تبریک روز معلم به معلمان ایران اسلامی که در عرصه تعلیم و تربیت مجاهدانه تلاش می کنند رجای واثق دارد تمامی معلمان و دست اندرکاران نظام تعلیم و تربیت در برنامه های تربیتی خود جایگاه ویژه ای برای بیانیه گام دوم انقلاب که به مثابه نقشه راه کشور می باشد در نظر داشته باشند و از درگاه خداوند متعال اجر و پاداش مجاهدت در راهش را برای این قشر تلاشگر مسئلت می‌نماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها