مدیرکل ارشاد خراسان‌ جنوبی:

برنامه‌های دفاع مقدس در سال جاری گسترده‌ترخواهد بود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌ جنوبی با تأکید بر اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس متناسب با ظرفیت‌های استان باشد، گفت: همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس برنامه‌ریزی‌های انجام شده به این مناسبت گسترده‌تر، عمیق‌تر، وسیع‌تر و همه‌ جانبه‌تر خواهد بود.
کد خبر: ۳۹۴۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷ - 03May 2020

برنامه‌های دفاع مقدس در سال جاری عمیق‌تر و همه‌‌جانبه خواهد بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «ناصر نبی‌زاده» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌ جنوبی در جلسه کمیته هنری، نمایش و ادبیات دفاع مقدس، اظهار داشت: نقش تعیین کننده دفاع مقدس در گسترش اندیشه‌های انقلاب در سطح منطقه و جهان مشهود است.

وی گفت: با عنایت سازمان‌ها، مسئولان و مردم استان می‌توان ارزش‌های والای دفاع مقدس را به بهترین شکل به نسل جوان منتقل کرد و اینگونه یاد و خاطره جانفشانی ایثارگران جانبازان و شهیدان را گرامی بداریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌ جنوبی اضافه کرد: در تبیین گفتمان انقلاب در منطقه به‌خصوص از منظر دانشگاهیان، استفاده از جوانان و در نظر گرفتن شرایط اقتصادی، منطقه‌ای و اجتماعی کشور در برنامه‌ریزی‌ها ضروری است.

«مهدی رحیم‌آبادی» مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی نیز در این جلسه گفت: کلیه فعالیت‌های فرهنگی، هنری، تبلیغی و رسانه‌ای مرتبط با گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس باید در راستای نامگذاری سال ۹۹ «جهش تولید» و تقویت و تبیین شعار محوری «ما قوی هستیم» باشد.

وی عنوان کرد: بازه زمانی اجرای برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سال دفاع مقدس از سوم خردادماه تا پایان سال ۹۹ است و تمرکز برنامه‌های مهم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در مناسبت‌های سوم خرداد، هفته دفاع مقدس، روز جهانی مقاومت، دهه فجر و مناسبت‌های مرتبط با هر یک از دستگاه‌های کشوری و لشکری و مناسبت‌های خاص استان مورد تأکید است.

رحیم‌آبادی متذکر شد: در هر یک از سازمان‌ها، نهادها و یگان‌های لشکری استان متناظر با ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، ستاد اجرایی ایجاد و در زمینه تولیدات هنری و ادبی دفاع مقدس و اجرای برنامه‌های متناسب اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار