دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان:

ایثارگری کادر درمان تجلی فداکاری رزمندگان در دفاع مقدس است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: ایثارگری‌های کادر درمانی ما را به یاد دوران دفاع مقدس می‌اندازد، روز‌هایی که همه با ایثار و شجاعت برای دفاع از کشور از جان و مال خود گذشتند.
کد خبر: ۳۹۴۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴ - 03May 2020

به گزارش دفاع‎پرس از کردستان، محمود الله‌مرادی ظهر امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، اظهار کرد: اگر حضور نیروهای امنیتی نبود، مشکلات امنیتی بر مشکلات بیماری کرونا افزوده می‌شد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان افزود: ایثارگری‌های کادر درمانی ما را به یاد دوران دفاع مقدس می‌اندازد، روزهایی که همه با ایثار و شجاعت برای دفاع از کشور از جان و مال خود گذشتند.

الله‌مرادی از بسیجیان نیز به عنوان نیروهای بی‌توقع و همیشه در عرصه نام برد و گفت: بسیجیان بدون هیچ چشم‌داشتی همواره در میدان عمل حاضر شده و بی‌ادعا و پرتلاش در راه دفاع از انقلاب و خدمت به مردم تلاش مضاعف دارند.

وی تصریح کرد: پرچم واقعی امر به معروف در این روزها به معنای واقعی کلمه بالا برده شد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان اذعان کرد: بیماری کرونا باعث شود یک دریدگی اجتماعی ایجاد شود و شرایطی ایجاد شده که هرکس خود را مجاز به انجام هر کار غلطی از جمله روزه‌خواری می‌کند.

الله‌مرادی اضافه کرد: امروز نه تنها در مرکز استان کردستان بلکه در تمام شهرهای استان اعتراضات مومنین در خصوص بحث روزه‌خواری به شدت بالا گرفته است.

وی افزود: امروز به راحتی افراد بدون توجه به دستورات دین، اقدام به روزه‌خواری می‌کند که این سزاوار جامعه اسلامی نیست.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان کشف حجاب را از دیگر موارد منکر در جامعه بیان کرد و گفت: امروز کشف حجاب در خودروها توسط افراد انجام می‌شود که می‌طلبد تمهیداتی اندیشیده شود و دستگاه‌های متولی به صورت جدی ورود پیدا کنند.

الله‌مرادی عدم رعایت قوانین و مقررات را از دیگر منکرات در جامعه بیان کرد و افزود: 5 هزار مورد تذکر لسانی در چند روز ماه رمضان بر اساس اسناد انجام شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار