مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کردستان:

برنامه‌های سپاه بیت‌المقدس در راستای تحقق «جهش تولید» است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: برنامه‌ها و مأموریت‌های سپاه بیت‌المقدس در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و شعار سال بوده و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.
کد خبر: ۳۹۴۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۸ - 03May 2020

به گزارش دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام علی جعفرنژاد مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان عصر امروز در دیدار مسئولان حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه‌ بیت‌المقدس با نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ششم تا دوازدهم اردیبهشت‌ماه که مصادف با سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری است به‌عنوان هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم نام‌گذاری شده است.

وی گفت: این هفته بهترین فرصت برای تبیین ارزش‌های انقلابی و ترویج فرهنگ تعلیم و تربیت دینی بوده و در واقع فرصت مغتنمی برای برجسته کردن تفکرات و اندیشه‌های شهید استاد مرتضی مطهری و تلاش‌های علمی آن شهید بزرگوار در عرصه‌های تعلیم و تربیت، اخلاق، معرفت و بصیرت است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان به کیفیت برنامه‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: در سال گذشته 90 درصد برنامه‌های عقیدتی-سیاسی سپاه در کردستان عملیاتی و اجرایی شد.

وی از برگزاری 560 برنامه آموزشی برای نیروهای رسمی سپاه بیت‌المقدس در استان خبر داد و افزود: سال گذشته در راستای تحقق برنامه‌های اعزامی، 300 نفر به قم و 78 نفر به مشهد مقدس اعزام شدند.

جعفرنژاد با بیان اینکه تاکنون 360 خانواده و 30 رده برای شرکت در برنامه‌های زیارتی و سیاحتی اعزام شده‌اند، گفت: در راستای اجرای طرح امنیت یکهزار و 315 نفر به مدت سه روز در استان و یک هزار و 644 سرباز نیز در مراکز تخصصی آموزش دیده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: برنامه‌ها و مأموریت‌های سپاه بیت‌المقدس در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب، شعار سال و انجام مأموریت‌های سازمانی بوده و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار