مشارکت کارکنان دانشگاه تبریز در طرح کمک‌های مومنانه

مسئول بسیج کارکنان دانشگاه تبریز از مشارکت کارکنان این دانشگاه در طرح کمک‌های مومنانه خبر داد.
کد خبر: ۳۹۴۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶ - 04May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، «یونس برزگر» مسئول بسیج کارکنان دانشگاه تبریز، در آیین توزیع مرحله اول کمک‌های اهدایی و بسته حمایتی برای خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیدگان از کرونا که در مسجد دانشگاه تبریز برگزار شد، اظهار داشت: مجموع کمک‌های اهدایی توسط همکاران دانشگاه به مبلغ 350 میلیون ریال شد که صرف تهیه بسته­ اهدائی به ارزش 5 میلیون ریال برای هر خانوار نیازمند تهیه شد.

وی گفت: خوشبختانه بانک اطلاعاتی گروه‌های هدف از نیازمندان و خانواده‌های کم بضاعت با معرفی همکاران دانشگاه تبریز ایجاد شد و سپس با همکاری اعضای قرارگاه مساوات و همدلی خیران، اقدام به تامین و توزیع بسته های حمایتی و اقلام مورد نیاز شد که لازم می دانم از این همکاران عزیز نیز تشکر و قدردانی نمایم.

برزگر ادامه داد: در اجرای مرحله اول این طرح علاوه بر ارسال بسته‌ها، نیازمندی‌های دیگری از خانواده‌ها هم احصاء شد که به حول قوه الهی در اجرای مرحله دوم طرح که در آستانه میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع) و با همیاری گسترده‌تر جامعه دانشگاهی است ملحوظ خواهد شد.

مسئول بسیج کارکنان دانشگاه تبریز تاکید کرد: همکاران نیکوکار می‌توانند برای مشارکت در طرح همدلی مومنانه کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب بسیج کارکنان واریز و همچنین کمک‌های غیرنقدی را به دفتر بسیج کارکنان تحویل دهند تا برای مراحل بعدی رزمایش مومنانه میان نیازمندان توزیع شود.

وی با بیان اینکه رزمایش کمک و همدلی مومنانه از افتخارات دین مبین اسلام و نظام جمهوری اسلامی است که مومنین روزه دار هم‌زمان با انجام فرائض عبادی، از حال سایر مومنان و نیازمندان هم غافل نیستند از عموم کارکنان دانشگاه تبریز دعوت کرد در این پویش مهربانی مشارکت فعالی داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها