روایتی از زندگی سردار شهید محمود مرادی در «محبوب حبیب»؛

قصه ما تازه بعد از مرگ شروع می‌شود

«محبوب حبیب» زندگی‌نامه مستند سردار شهید «محمود مرادی» از فرماندهان لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله است که به همت نشر ۲۷ بعثت در دسترس علاقه‌مندان قرارگرفته است.
کد خبر: ۳۹۵۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷ - 05May 2020

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «محبوب حبیب» زندگی‌نامه مستند سردار شهید «محمود مرادی» از فرماندهان لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله است که به همت نشر ۲۷ بعثت در دسترس علاقه‌مندان قرارگرفته است. این کتاب به قلم لیلا خجسته‌راد و تحقیق راحله قرایی به نگارش درآمده است.

نویسنده کتاب «محبوب حبیب» داستان را با حال و هوای تهران در دهه چهل و تولد شهید شروع کرده است، هر چه در این کتاب جلوتر می‌رویم با یک سبک زندگی خانوادگی اسلامی و تربیت بچه‌های خانواده مرادی آشنا می‌شویم. لحظه‌هایی که خانه غرق در شادی است و خواننده لبخند به لبش می‌نشیند.

این روایت تا روز‌های انقلاب و حضور طولانی محمود در جنگ ادامه دارد. بچه‌های گردان حبیب عاشق محمود و بذله‌گویی‌هایش می‌شوند. محبوبشان است تا شلمچه که گردان را تنها می‌گذارد و به آرزوی خود می‌رسد، اما هنوز هم محبوب حبیب است.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

همین‌که به دشتی بزرگ رسیدند، محمود فرمان ایست داد و همه نشستند و او شروع به صحبت کرد. از معنویتی که نیرو‌ها با قدرت بیشتری جلو می‌برد و از شهدا؛ انگار دری به دنیایی تازه روی بچه‌ها باز کرد. حرف‌هایش خیلی به جان‌ودل بچه‌ها نشست.

قصه ما تازه بعد از مرگ شروع می‌شود

می‌گفت یک کماندوی آمریکایی بیشترین آموزش‌ها و آمادگی نظامی را براش می‌گذارن؛ اما وقتی توی معرکه قرار می‌گیرد، نمی‌تونه شجاعت و سلحشوری زیادی از خودش نشون بده. درنتیجه مجبور میشن که مواد مخدر و مشروبات الکی استفاده کنن تا به ترسشون غلبه کنن؛ اما اینجا مرگ آخرین قصه ما نیست و قصه ما تازه بعد از مرگ شروع میشه و زندگی واقعی‌مون ادامه دار.

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار