حجت‌الاسلام بیرانوندی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

بیانیه گام دوم ابتدا به تغییر دانش، سپس به تغییر بینش و در نهایت به تغییر رفتار دست یابیم

مسئول عقیدتی سیاسی اداره کل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس لرستان گفت: بیانیه گام دوم ابتدا به تغییر دانش و سپس به تغییر بینش و در نهایت به تغییر رفتار دست یابیم واین گونه برنامه های آموزشی می تواند این سند راهبردی را در سطح جامعه عمومیت بدهد.
کد خبر: ۳۹۵۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۹ - 05May 2020

حجت‌الاسلام «حسین بیرانوندی» مسئول عقیدتی سیاسی اداره کل بنیاد حفظ آثار و دفاع مقدس استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم آباد، اظهار داشت: به منظور تبینی برچیستی و چگونگی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، و داشتن نیروهای جهادی، انقلابی، مومن وپای کار، این اداره کل اقدام به دوره‌های آموزشی تبیین بیانیه گام دوم جهت بصیرت افزایی کارکنان کرده است.

بیرانوندی گفت: چرا که ما نیازمند این هستیم که درخصوص بیانیه گام دوم ابتدا به تغییر دانش و سپس به تغییر بینش و درنهایت به تغییر رفتار دست یابیم واین گونه برنامه‌های آموزشی می‌تواند این سند راهبردی رادرسطح جامعه عمومیت بدهد.

 وی در پایان افزود: باید به گونه ای برنامه ریزی شود که ابتدا شناخت عمومی جامعه از ابعاد مختلف بیانیه افزایش یابد و سپس در راستای تبیین و تحقق شاخصه های مختلف بیانیه درسطح جامعه اقدام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها