فرمانده سپاه الغدیر یزد شهادت سرتیپ «جمال‌زاده» را تسلیت گفت

سرهنگ پاسدار «رضا پور‌شمسی» فرمانده سپاه الغدیر یزد طی پیامی شهادت جانباز سرتیپ دوم پاسدار «عباس جمال‌زاده» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۹۵۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰ - 06May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ پاسدار «رضا پورشمسی» فرمانده سپاه الغدیر استان یزد به مناسبت شهادت جانباز سرتیپ دوم پاسدار «عباس جمال‌زاده» پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

جانبازان اسناد زنده‌ای از فرهنگ غنی ایثار و جهاد و تداوم بخش روح سلحشوری و مقاومت در جامعه به ویژه در میان نسل‌های آینده ساز انقلاب اسلامی‌اند که فیض وجودشان یکی پس از دیگری به عطر آسمانی شهادت‌، عالم را عطر آگین می‌کند و فضای جامعه را به خیر و صلاح‌، رهنمون می سازد.

بار دیگر یکی از مردان الهی و هم تبار عاشوراعیان به فیض شهادت نائل آمد و روح پاکش با روح ملکوتی حضرت سید الشهدا و ارواح طیبه شهیدان در ملکوت اعلی ماوا گزید و از روزی الهی بهره‌مند شد.

عروج ملکوتی جانباز 70 درصد شیمیایی شهید سرتیپ دوم پاسدار عباس جمال زاده، از رزمندگان لشکر 41 ثارالله (ع) و همرزم سرلشکر شهید حاج قاسم سلیمانی را که پس از تحمل سالها درد و رنج به همرزمان شهیدش پیوست، محضر بیت شریف ایشان و همرزمان شهید تبریک و تسلیت عرض نموده و صبر جمیل و تسلی خاطر بازماندگان و علو درجات ایشان را از بارگاه ایزد منان خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار