مسئول بسیج سازندگی سپاه عاشورای آذربایجان شرقی؛

بسیج سازندگی با همه توان در خدمت مردم است/ اهدای 40 هزار بسته به نیازمندان در طرح «کمک مومنانه»

سرهنگ پاسدار «محمد اسکندری» گفت: بسیج سازندگی با همه توان در خدمت مردم است و نیروهای جهادی این سازمان در قالب گروه‌هایی، از آغاز شیوع کرونا در خدمت‌رسانی به مردم پای کار هستند.
کد خبر: ۳۹۵۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱ - 06May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، سرهنگ دوم پاسدار «محمد اسکندری» مسئول بسیج سازندگی سپاه عاشورا آذربایجان‌شرقی، به مناسبت سالروز تاسیس بسیج سازندگی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: نیروهای جهادی این سازمان در قالب گروه‌هایی، از آغاز شیوع کرونا در خدمت‌رسانی به مردم پای کار هستند.

وی ادامه داد: 35 هزار بسیجی در قالب 5 هزار و 700 گروه جهادی سه نفره و چهار نفره همه معابر و اماکن و ادارات استان را ضدعفونی کردند تا بتوانند از شیوع بیماری پیشگیری و امنیت مردم را تامین کنند.

اسکندری به تولید ماسک در 212 کارگاه ماسک هم در آذربایجان‌شرقی اشاره و بیان کرد: تاکنون 2 میلیون و 500 هزار ماسک در این کارگاه تولید و بین مردم مناطق محروم توزیع شده است.

اسکندری، تهیه بسته‌های معیشتی در پایگاه‌ها را از اولویت‌های مهم بسیج سازندگی با شیوع کرونا برشمرد و بیان داشت: این بسته‌ها ضمن ضدعفونی معابر و غربال‌گری مردم، تهیه و به مناسبت عید و پس از آن در اختیار مردم قرار گرفت و پس از فرمایش رهبر فرزانه انقلاب در این خصوص حالت جدی و منسجم‌تری یافت.

مسئول بسیج سازندگی استان با اشاره به اینکه در نخستین مرحله رزمایش «کمک مومنانه» 40 هزار بسته به نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا تهیه و اهدا شد، از آغاز مرحله دوم این رزمایش همزمان با میلاد امام حسن(ع) خبر داد.

اسکندری اضافه کرد: این بسته‌ها برای افرادی که از طریق پایگاه‌ها شناسایی شده اهدا می‌شود و روند آن تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت که مرحله سوم همزمان با عید فطر اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار