نقش لابی صهیونیستی در تاسیس نشریه شارلی ابدو

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: مجله شارلی ابدو با سرمایه لابی یهودی مقیم فرانسه به وجود آمده و گردانندگان اصلی این مجله یهودیانی هستند که بر رسانه‌های فرانسه چنگ انداختند.
کد خبر: ۳۹۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۰ - 26January 2015

نقش لابی صهیونیستی در تاسیس نشریه شارلی ابدو

به گزارش دفاع پرس، حسن هانی زاده، تحلیگر مسائل سیاسی کشورمان در گفتگویی به افشای ماهیت صهیونیستی نشریه شارلی ابدو پرداخت و گفت: مجله شارلی ابدو با سرمایه لابی یهودی مقیم فرانسه به وجود آمده و گردانندگان اصلی این مجله یهودیانی هستند که بر رسانه های فرانسه چنگ انداختند. اقدامات اخیر این نشریه در توهین به مقدسات اسلامی با برنامه ریزی قبلی صورت گرفته است.

هانی زاده در ادامه خاطر نشان کرد: حضور لابی صهیونیستی در اتحادیه اروپا و به دست گرفتن اهرم های اقتصادی و رسانه ای موجب شده که اغلب رسانه های اتحادیه اروپا به خصوص در کشور فرانسه، موجب شده سیاست های لابی صهیونیستی اجرا و عملیاتی شود.

* 2 برنامه اتحادیه اروپا برای مسلمانان

این کارشناس مسائل سیاسی کشورمان معتقد است: برخی سیاسیون افراطی فرانسه در تجزیه و تحلیل ساختار داخلی اتحادیه اروپا و فرانسه به این نتیجه رسیدند که در سال 2022 نخستین رئیس جمهور مسلمان در انتخابات فرانسه وارد کاخ الیزه خواهد شد. همچنین در طول 3 دهه آینده جمعیت مسلمانان مقیم اروپا با جمعیت مسیحیان این کشور برابری خواهد کرد. بنابراین احساس سیاسیون افراطی اروپا این است که برای اخراج مسلمانان از کشورهای اروپایی مخصوصا فرانسه که بیشترین رقم مسلمانان مهاجر را دارد، باید دست به اقدامات جدی زد.

وی در ادامه به تلاش اتحادیه اروپا برای تقسیم بندی مسلمانان به 2 گروه مسلمان خوب و مسلمان بد خبر داد و گفت: آنها برای این اقدام خود 2 برنامه داشتند. اول ایجاد داعش به عنوان نماد اسلام خشونت آمیز و دوم تقسیم بندی مسلمانان به طرفداران تروریست ها و مسلمانان ضد تروریست.

 

* آغاز اخراج مسلمانان از اروپا

هانی زاده به شکل گیری روند اخراج مسلمانان از اروپا اشاره کرد و اظهار داشت: اتحادیه اروپا معتقد است مسلمانان در آینده برای جامعه این قاره مشکل ساز خواهند بود. به همین دلیل از همین حالا برنامه های خود را برای اخراج مسلمانان از اروپا آغاز کرده اند. این ماموریت و ایجاد بستر مناسب برای عملیاتی کردن اخراج مسلمانان از اروپا و فرانسه، به مجله شارلی ابدو واگذار شد و این مجله با انتشار کاریکاتورهایی علیه مقدسات اسلامی سعی کردند مسلمانان را وادار به عکس العمل انفعالی و توام با عصبانیت کنند. از همین رو اقدام اخیر برخی گروهک های تروریستی در حمله به مجله شارلی ابدو نمی تواند بدون برنامه ریزی قبلی بوده باشد. بنابراین باید رفته رفته منتظر آغاز اخراج مسلمانان از اروپا به کشورهای شرقی باشیم.  

 

* علت آغاز پروژه اسلام هراسی

این تحلیلگر مسائل بین المللی کشورمان در بخش پایانی اظهارات خود به دلایل آغاز دور جدید پروژه اسلام هراسی در اروپا اشاره کرد و افزود: اقبال مسیحیان و ملت های اروپایی برای فهم عمیق اسلام و گرایش مسیحیان به اسلام ناب و همچنین تاثیرگذاری قران و تعالیم قرانی بر افکار عمومی اروپاییان موجب شده کشورهای اروپایی و به طور مشخص رهبران اتحادیه اروپا درصدد ایجاد یک دیوار برای قطع کردن رابطه مسلمانان و مسیحیان برآمدند. از همین رو درصدد برنامه ریزی و طرح یک استراتژی جدید برای جلوگیری از رواج اسلام در اروپا بودند، به همین دلیل کشورهای اروپایی از پیام های اسلام و تاثیر آن بر روی جامعه اروپا نگران شدند و با اقدامات اخیر خود بهانه ای ایجاد کردند تا چهره اسلام را مخدوش نشان دهند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار