وصیت نامه «ابراهیم اکبری»؛

قدر خون پاک شهدای گرانقدر را بدانید

در فرازی از وصیت نامه «ابراهیم اکبری» آمده است: قدر خون پاک شهدای گرانقدر را بدانید که در قیامت در جلوی شما ظاهر می شوند از شما سؤال می کنند.
کد خبر: ۳۹۵۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۷ - 06May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، «ابراهیم اکبری» سوم مرداد ۱۳۴۰، در روستای گایکان از توابع شهرستان الیگودرز به دنیا آمد. پدرش قاسم، کشاورز بود و مادرش صفیه نام داشت. تا پایان دوره متوسطه درس خواند و دیپلم گرفت. کارمند نهضت سوادآموزی بود. ازدواج کرد. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. سی ام اردیبهشت ۱۳۶۵، در حاج‌عمران عراق به شهادت رسید. پیکر وی در منطقه بر جای ماند و پس از تفحص، بیست ‌و سوم خرداد ۱۳۷۳ در زادگاهش به خاک سپرده شد.

وصیت نامه شهید

اعوذ بالله السميع العليم من الشيطان الرجيم

بسم الله الرحمن الرحيم و ایاه نستعين انه خير ناصر و معین

با سلام و درود بر ایزدمنان که هستی از اوست و مخلوق محتاج اویند و سلام و درود بر پیامبران خدا که هادی بشر بوده، بالاخص بر سلاله پاک رسول اکرم (ص) باد و سلام و درود بر ائمه هدی خصوصا امام عصر و نائب بزرگوارش امام امت و این تپندها قلوب محرومان جهان و موسی زمان و سلام بر امت امام و با آرزوی توفیق برای سنگرنشینان کفرستیز اسلام و نصرت اسلام بر کفر و سلام و تحیت بر روح پرفتوح شهدای انقلاب اسلامی و سلام بر مؤمنان که وارثین زمین هستند.

در ابتدا از شما عذر میخواهم، من کوچکتر از این هستم که بتوانم وصیت نامهای بنویسم ولی اسلام ملزم کرد و معصومین (ع) فرمودند: «هرگاه مؤمنی بدون وصیت از دنیا رود، مثل این است که در زمان جاهلیت از دنیا رفته باشد».

از آنجا که اسلام و کفر در مقابل هم قرار گرفته اند و رهبر کبیر انقلاب ندای حسین گونه سردادند و این تکلیف است باید سر تعظیم فرود آورد و [امام علی (ع) در زمینه کوتاهی مؤمنین در جهاد فرموده است: «یا ایها الناس لو لم تتخاذلوا عن نصر الحق و لم تهنوا عن توهین الباطل لم يطمع فيكم من ليس مثلكم و لم يقو من قوى عليكم»، «ای مردم اگر کوتاهی نمی کردید از پاری حق و سستی نمی کردید در نابود کردن و شکست باطل، طمع نمی کرد در شما دشمنانتان سلطه پیدا نمی کردید بر شما کسانی که نباید بر شما سلطه و آقایی داشته باشند».

شدند مانند زمان حضرت موسی (ع) و قوم بنی اسرائیل که به حضرت موسی (ع) گفتند تو و خدایت بروید چند کنید ما حالش را نداریم و نتیجه کارشان آن شد که سالها در بیابان آواره شدند و باز قرآن فرموده در جهاد دفاعی که بهترین و بالاترین تجهیزات

تعلیمات نظامی را داشته باشد: «واعدوا لهم ما استطعتم من قوه و من رباط الخيل ترهبون به عدو الله و عدوکم و آخرين من دونهم لا تعلمونهم الله يعلمهم وما تنفقوا من شي في سبيل الله يوف اليكم و انتم لا تظلمون»، «باید مهیا کنید برای دفع دشمنان آنچه توانایی دارید از نیرو و اسلحه و نیروی نظامی، شما باید طوری می باشید که بترسانید دشمنانتان و دشمنان و سایه دشمنانی که آنان را نمی شناسید و خدا آنان را می شناسد و آنچه برای تجهیزات صرف کنید عوض آن به شما بر می گردد و به شما ظلم نمی شود. و خداوند مسلمانان را دعوت می کند که آهن را یک چیز بی ارزش تصور نکنید بلکه بدانید زندگی و استقلال آنان و حفظ دینشان در آهن است و قرآن در چهارده قرن قبل مسلمین را به صنایع تشویق کرده است.

برادران اسلام دین جامع و وسیع می باشد. تا کی باید متکی به ابر جنایتکاران بود و این نبرد نبرد مكتب است نه جنگ ارضی. خداوند به مؤمنین وعده نصرت داده که قرآن می فرماید: «ان تنصروا الله ينصركم و يثبت اقدامکم»، افرادی که مبارزه برای پیروزی حق و باطل می کنند خداوند آنان را یاری می کند و ثابت قدم می سازد. را برای نابودی فتنه در روی زمین قرآن می فرماید: «و قاتلوهم حتى لا تكون فتنه». تكليف مسلمین معین شده، ای مومنان دست از زرق و برق دنیا بردارید، اینها وسیله آزمایش است. همین سرگرمیهای پوچ بوده که اسلام به فراموشی سپرده شده است. شهید شدن برای الگو کاروان کربلای امام حسین (ع)، این انقلاب تداوم راه حسین (ع) است هر که مرد رهش هست بسم الله.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها