مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلای مازندران مطرح کرد؛

ظهور جلوه‌های مهدوی و ایجاد وفاق اجتماعی در بحران «کرونا»

«سید امیرسادات کرمی» با تصریح براینکه با وجود «کرونا» جلو‌ه‌های مهدوی در جامعه روز به روز بیشتر می‌شود، گفت: ‌در اربعین هم ما شاهد شکل‌گیری یک وفاق اجتماعی هستیم.
کد خبر: ۳۹۵۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷ - 09May 2020

ظهور جلوه‌های مهدوی و ایجاد وفاق اجتماعی در بحران «کرونا»به گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سید امیرسادات کرمی» مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلای مازندران در مراسم تکریم از خادمین قرارگاه رمضان بسیج دانشجویی استان در طرح ۳۰ شب ۳۰ هزار افطار در سالن طبری دانشکده دندانپزشکی ساری ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به اینکه تکریم از خادمین یک کار فرهنگی موثر است، اظهار داشت:‌ در این مدت بحران کرونا شاهد حماسه‌ها بزرگی توسط دانشجویان بسیجی بودیم.

سادات کرمی با بیان اینکه ستاد دانشجویی مبارزه با کرونا زیر نظر علوم پزشکی به صورت منظم در جبهه سلامت فعالیت می‌کرد، افزود: بعد از اتفاقات و نوآوری‌ها در حوزه اجتماعی، بسیج دانشجویی تصمیم گرفت طرح ۳۰ شب ۳۰ هزار افطار را شروع کند.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلا با تاکید بر اینکه اگر ظرفیت‌ها کنار هم قرار بگیرند کار را به بهترین وجه می‌توان انجام داد، افزود: وفاق اجتماعی بین دستگاه‌ها شکل گرفت، مسئولین و مردم کمک کردند و این برکت الهی شامل استان مازندران شد تا کار‌ها پیش برود.

سادات کرمی در ادامه با تصریح براینکه جلو‌ه‌های مهدوی در جامعه روز به روز بیشتر می‌شود، اضافه کرد: ‌در اربعین هم ما شاهد شکل‌گیری یک وفاق اجتماعی هستیم.

به گفته سادات کرمی کرونا دو اتفاق بزرگ را در دنیا رقم زده است. در غرب باعث شد یک نافرمانی مدنی، انشقاق و توهین به دست اندرکاران اتفاق بیفتد، اما در ایران وفاق اجتماعی، تواضع مردم و مسئولین و نیز برطرف کردن نیاز مردم از طرف خود مردم شکل بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار