در راستای اجرای مرحله دوم رزمایش «کمک مؤمنانه» صورت می‌گیرد؛

توزیع ۵۹ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در خراسان جنوبی

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه در مرحله دوم رزمایش «کمک مؤمنانه» ۵۹ هزار و ۳۶۴ بسته معیشتی در استان توزیع می‌شود، گفت: مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در استان، از امروز مصادف با ۱۵ رمضان آغاز شده و تا شب ۲۵ رمضان ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۳۹۵۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴ - 09May 2020

۵۹ هزار بسته معیشتی در خراسان‌جنوبی توزیع می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سردار «علی قاسمی» فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی، عصر امروز (شنبه) در مراسم آغاز رزمایش کمک مؤمنانه در خراسان‌جنوبی، از برگزاری ستاد استانی قرارگاه مواسات و کمک مؤمنانه در استان خبر داد و اظهار داشت: جلسات متعددی توسط کمیته‌های اجرایی برگزار و این کمیته‌ها در تهیه و جمع‌آوری کمک‌ها و شناسایی افراد تلاش کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه ۵۹ هزار و ۳۶۴ بسته معیشتی در استان توزیع می‌شود، بیان داشت: مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در استان از امروز مصادف با ۱۵ رمضان آغاز شده و تا شب ۲۵ رمضان ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی ارزش ریالی مجموع بسته‌های معیشتی در این مرحله را ۱۴ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: مرحله سوم رزمایش نیز همزمان با عید فطر در استان برگزار خواهد شد.

قاسمی خاطرنشان کرد: به لطف مردم و خیرین، تدارک خوبی برای سومین مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه نیز انجام شده است که در حال برنامه‌ریزی برای این مهم هستیم.

وی مطرح کرد: این بسته‌های معیشتی مختلف ۲۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان است که در مجموع میانگین هر بسته معیشتی ۲۵۰ هزار تومان در نظر گرفته شده و همچنین تعدادی کارت هدیه تهیه شده و در اختیار جامعه هدف قرار خواهد گرفت.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی اعلام کرد: برای مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه تاکنون ۳۸ هزار و ۵۴۷ نفر شناسایی شده‌اند که قریب ۲۰ هزار بسته معیشتی از لیست شناسایی‌شده بیشتر داریم که در همین راستا شناسایی جامعه هدف انجام می‌شود.

قاسمی به سهم نهاد‌های مختلف در تهیه این بسته‌های معیشتی اشاره و اعلام کرد: در مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه ۱۰ هزار و ۴۲۲ بسته توسط کمیته امداد، ۴ هزار و ۷۵۰ بسته توسط آستان قدس رضوی، ۱۰ هزار و ۷۳۰ بسته توسط بنیاد علوی، ۸۲۲ بسته توسط اوقاف، ۹ هزار و ۹۳۵ بسته توسط ستادت اجرایی فرمان امام (ره)، ۹۲۰ بسته توسط هلال‌احمر، ۱۰ هزار و ۱۹۹ بسته توسط استانداری، ۳ هزار و ۸۸۹ بسته توسط پایگاه‌های مقاومت، ۷ هزار بسته توسط خیرین، ۱۵۰ بسته توسط بنک صادرات و ۴۰۰ بسته توسط خیرین مدرسه‌ساز تهیه و توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه در راستای رزمایش کمک مؤمنانه تا روز گذشته ۷۰ هزار ۸۳۷ پرس غذای گرم به ارزش ریالی ۸۵۰ میلیون تومان در سطح استان توزیع شده است، مطرح کرد: همچنین ۷۲ فقره وام به مشاغل آسیب‌دیده از کرونا پرداخت شده است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی از بخشش اجاره‌بهای یک هزار و ۱۳ مغازه به ارزش ریالی ۷۲۵ میلیون تومان در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: مطمئنا با همت مردم، خیرین، مسؤولان و نهاد‌های خدمت‌رسان بسیاری از مستمندان و نیازمندان واقعی در استان کمک‌های مؤمنانه را طی دو مرحله دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار