فرمانده سپاه دزفول:

رزمایش «کمک مومنانه» رزمایشی به همت مردم و برای مردم است

سرهنگ هادی سعادت زاده گفت: رزمایش کمک مومنانه رزمایشی به همت مردم و برای مردم است، همه بسیج شده‌اند تا بسیجی سراسری برای یاری نیازمندان و محرومان شکل بگیرد.
کد خبر: ۳۹۵۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۱ - 09May 2020

رزمایش «کمک مومنانه» رزمایشی به همت مردم و برای مردم است

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، دومین رزمایش کمک مومنانه امروز به همت سپاه شهرستان دزفول در این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «هادی سعادت زاده» فرمانده سپاه دزفول، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رزمایش کمک مومنانه رزمایشی به همت مردم و برای مردم است، همه بسیج شده‌اند تا بسیجی سراسری برای یاری نیازمندان و محرومان شکل بگیرد آنها هر چه در توان دارند برای تامین نیازمندی‌های محرومان و مستضعفان در طبق اخلاص گذاشته‌اند تا قطره قطره جمع شود و دریایی از همت و همدلی مردم برای یاری هم شهریان شان ایجاد کنند.

 وی افزود: در راستای بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر برپایی رزمایش همدلی کمک مؤمنانه، سپاه پاسداران دزفول نیز به این فرمان لبیک گفته و در این راستا دومین رزمایش کمک مومنانه را برگزار کردیم.

سرهنگ سعادت زاده با بیان اینکه بخشی زیادی از این بسته‌ها به همت سپاه دزفول و نیز بخشی دیگر توسط خیران شهرستان جمع آوری شده، گفت: 3 هزار بسته معیشتی به ارزش قریب 900 میلیون تومان جهت توزیع بین خانوارهای نیازمند و خانواده های آسیب دیده از کرونا تهیه و در سطح شهر و مناطق محروم این شهرستان توزیع می شود؛ هر کدام از این بسته‌ها به‌ ارزش 300 هزار تومان است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها