عضو فراکسیون اهل سنت مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

اتحاد شیعه و سنی در دفاع مقدس از افتخارات نظام اسلامی است

علیم یارمحمدی گفت: اتحاد شیعه و سنی در هشت سال جنگ تحمیلی در مقابل جبهه‌های استکباری و منافقان کوردل از افتخارات نظام اسلامی است.
کد خبر: ۳۹۵۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۵ - 11May 2020

اتحاد شیعه و سنی در دفاع مقدس از افتخارات نظام اسلامی استعلیم یارمحمدی نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال جنگ تحمیلی اظهار داشت: اتحاد شیعه و سنی در دوران دفاع مقدس و ایستادگی و مقاومت آن‌ها در مقابل جبهه‌های استکباری و منافقان کوردل، از افتخارات نظام اسلامی است.

این مقام مسوول افزود: دوران جنگ و اسارت شرایط سخت و دشواری را برای مردم و کشور ایجاد کرده بود، اما به حول و قوه الهی و با شجاعت، پایمردی و ایثارگری رزمندگان اسلام، عزت و سربلندی برای کشور به دست آمد.

عضو فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وحدت مسلمانان منجر به زوال و نابودی قدرت دشمنان قرآن و اسلام می‌شود، گفت: رزمندگان در طول هشت سال جنگ تحمیلی بدترین شکنجه‌ و سختی‌ها را تحمل کردند؛ امنیت، اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان شیعه و سنی در دوران دفاع مقدس است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رژیم بعث عراق به واسطه حمایت‌های همه‌جانبه آمریکایی‌ها از هیچ اقدام جنایتکارانه‌ای علیه ملت و کشورمان دریغ نکردند، گفت: صدام جنایتکار بدترین ظلم و ستم را به مردم مظلوم و رنج کشیده ایران تحمیل کرد، اما ایمان و روحیه مبارزه‌طلبی و استکبارستیزی مردم ما سبب شد که دشمنان در رسیدن به اهداف‌شان ناکام بمانند.

این مقام مسوول با تاکید بر اینکه وحدت اسلامی اگر به اوج خود برسد منجر به شکست دشمنان اسلام خواهد شد، گفت: ما در دوران دفاع مقدس به خصوص در مناطق سنی‌نشین، شاهد تجلی این وحدت در قالب حضور برادران اهل سنت و تشیع در یک سنگر و در دفاع از انقلاب و نظام بودیم.

عضو فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی به وحدت مسلمانان به عنوان مهم‌ترین موضوع راهبردی جهان اسلام، به طرح‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان منطقه خاورمیانه اشاره کرد و اظهار داشت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا با تدوین استراتژی و طرح‌های خاورمیانه بزرگ و جنگ‌های نیابتی درصدد است با تضعیف و تجزیه کشور‌های اسلامی براساس مذهب، قومیت، ملیت و ایجاد اختلاف و نزاع‌های مذهبی و قومی، اهداف شوم خود را پیاده‌ کند تا تسلط غیرمشروع خود را بر جهان اسلام استوار سازد و منافع مادی و ثروت‌های خدادادی مسلمین را غارت کند.

علیم یارمحمدی، وحدت شیعه و سنی را مهم‌ترین عامل در شکست نقشه‌های دشمنان قرآن و اسلام عنوان کرد و گفت: با هوشمندی و بصیرت امت اسلامی وحدت مسلمانان روزبه‌روز محکم‌تر می‌شود؛ لذا باید برای حفظ و ارتقاء این امر مهم اقدام جدی کرد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها