برگزاری جلسه گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در شهرستان نیمروز

جلسه ستاد گرامیداشت سالروز آزاد‌سازی خرمشهر امروز در شهرستان نیمروز برگزار شد.
کد خبر: ۳۹۶۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴ - 11May 2020

برگزاری جلسه گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر در شهرستان نیمروزبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، جلسه ستاد گرامیداشت سالروز آزاد‌سازی خرمشهر امروز در شهرستان نیمروز با حضور مسئولان برگزار شد.

در این جلسه «محمدعلی قهرمانی» فرماندار شهرستان نیمروز با اشاره به سوم خرداد سالروز آزاد‌سازی خرمشهر اظهار داشت: جنگ تحمیلی طولانی‌ترین جنگ بوده، جنگی که صدام زخم خورده از قرارداد الجزایر آن را شروع کرد و به خیال خود قصد تصرف کشورمان را در یک هفته داشت، اما به لطف خدا، دلاوری رزمندگان و شیر بچه‌های خرمشهر با فرماندهی شهید جهان‌آرا در همان خرمشهر زمین‌گیر شد.

وی ادامه داد: لطف خداوند شامل حال ما شد چرا که اگر چه خرمشهر اشغال شد اما با طراحی عملیات توسط عزیزانی همچون سرلشکر شهید حسن باقری با 19 سال سن و فرماندهانی همچون شهید صیادشیرازی و سرلشکر محسن رضایی یکی از بزرگترین عملیات‌های دوران دفاع مقدس رقم خورد و خرمشهر را به آغوش کشور بازگرداندن و به نحوی معادلات جنگ رو به نفع ما تغییر دادند به طوری که صدام حتی تصورش را هم نمی‌کرد.

قهرمانی در پایان بر لزوم اجرای برنامه هایی همچون غبار‌روبی مزار شهدای گمنام و شهرستان با فاصله اجتماعی، آذین‌بندی شهر و ادارات به طوری که کاملا چهره شهر تغییر کند تأکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار