پیام تبریک مجتهدزاده در پی انتصاب «زینب سلیمانی» به ریاست «بنیاد شهید سلیمانی»

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در پیامی انتصاب فرزند سردار سلیمانی به ریاست بنیاد شهید سلیمانی را تبریگ گفت.
کد خبر: ۳۹۶۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶ - 11May 2020

تبریک مجتهدزاده در پی انتصاب زینب سلیمانی به ریاست «بنیاد شهید سلیمانی»به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مریم مجتهدزاده رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس به مناسبت انتصاب زینب سلیمانی دختر سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به ریاست «بنیاد شهید سلیمانی» در پیامی به وی تبریک گفت.

متن پیام مذکور به شرح زیر است:

«سرکار خانم زینب سلیمانی

ریاست محترم بنیاد شهید سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی (رضوان الله تعالی علیه)

امروز پرچمدار مکتب جهاد و مبارزه، تفکری است که بر تاریخ بلند و بر قله‌های کمال آن عظمتی به نام قاسم سلیمانی ایستاده است.

این تفکر ریشه‌دار و اصیل جان بخش و اثرگذار تمام جهان را درخواهد نوردید و بارقه‌های آن مایه‌ عزت مسلمانان خواهد شد.

امروز برکت حضور شما بانوی مجاهد و مقید به تلمذ در مکتب سلیمانی مایه‌ رشد و بالندگی الگوی مجاهدتی خواهد شد که خون شهید سلیمانی در سراسر جهان آینه‌نما ساخته است.

این انتصاب را که به یقین سبب عزت، مطالبه‌گری و سرمایه‌ مبارزه و جهاد ما در جهان خواهد شد، تبریک عرض می‌کنم و رجاء واثق دارم همه شبکه‌های مردمی و امکانات و توانمندی‌های سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس، بتوانند سهمی در ادای وظیفه به مکتب جهانی شهید قاسم سلیمانی داشته باشد.

از خداوند متعال توفیقات روزافزون سرکار عالی را مسالت دارم.»

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار