در جلسه مشترک بنیاد شهید و ستاد راهیان نور انجام شد؛

بررسی نحوه برگزاری اردو‌های راهیان نور

جلسه مشترک مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و مدیر فرهنگی ستاد مرکزی راهیان نور کشور به منظور بررسی برگزاری اردو‌ها برگزار شد.
کد خبر: ۳۹۶۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰ - 12May 2020

بررسی نحوه برگزاری اردو‌های راهیان نوربه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس،  جلسه مشترک مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیر فرهنگی و روابط عمومی ستاد مرکزی راهیان نور کشور به منظور اجرای سند ملی راهیان نور و انجام هماهنگی‌های لازم برگزار شد.

«سید مستجاد حسینی» مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد در این جلسه ضمن اعلام گزارشی از نحوه و چگونگی اجرای اردوهای مذکور، به تشریح ظرفیت‌های موجود در بنیاد و عملکرد ادارات کل استان‌ها و ستاد مرکزی بنیاد پرداخت.

«احمد رحیمی‌زاده» مدیر فرهنگی و روابط عمومی ستاد ملی راهیان نور کشور نیز ضمن اعلام حضور بالغ بر پنج میلیون نفر از هم‌وطنان عزیز در اردوهای راهیان نور در طول سال، از استقبال ۶۰ درصد جوانان و نوجوانان از این اردوها خبر داد.

در این نشست بحث و تبادل‌نظر پیرامون نحوه و چگونگی اجرای سند ملی راهیان نور کشور در بنیاد شهید و امور ایثارگران، سطح تعاملات فی‌مابین، ظرفیت‌های موجود طرفین و همکاری‌های آتی در برگزاری اردوهای مذکور، برگزاری جلسات مستمر و به‌خصوص اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی مرتبط صورت گرفت.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار