امام جمعه پلدختر:

مساجد و اماکن مذهبی در شب‌های قدر تعطیل است

حجت‌الاسلام «سیدمحسن موسوی» گفت: با توجه به تصمیم شورای مقابله با ویروس کرونا، در شب‌های قدر مساجد پلدختر همچنان تعطیل خواهد بود و مراسم شب‌های قدر به صورت مجازی برگزار می‌شوند.
کد خبر: ۳۹۶۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳ - 12May 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «سیدمحسن موسوی»، امام جمعه پلدختر، عصر امروز (سه‌شنبه) در جلسه هماهنگی ویژه برگزاری مراسم شب‌های قدر اظهار داشت: با توجه به بحران شیوع ویروس کرونا اولویت ما حفظ سلامتی مردم است.

وی حضور در تجمعات را زمینه ساز گسترش انتقال ویروس کرونا خواند و افزود: در شب های قدر مساجد شهری و روستایی و دیگر اماکن مذهبی شهرستان پلدختر همچنان تعطیل است.

امام جمعه پلدختر خاطرنشان کرد: در راستای بهره بردن از فیوضات شب های قدر، با توجه به عدم برگزاری این مراسم در مساجد و حسینیه ها، مردم باید توجه ویژه به عبادات و نیایش فردی و خانوادگی داشته باشند.

وی ادامه داد: شب قدر، شب نزول قرآن، شب عبادت، دعا و مناجات و فرصتی برای توبه و بازگشت به درگاه الهی است، باید از این فرصت به خوبی استفاده شود.

موسوی شب قدر را فرصتی برای خودسازی و تهذیب نفس خواند و گفت: در این شب ها باید تلاش کرد که با خودسازی روح خویش را از گناهان پاک کرده و تقوای الهی و معرفت دینی کسب کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار