سرلشکر صفوی در جمع خبرنگاران:

امنیت عراق و سوریه را امنیت ایران می‌دانیم/ پاسخ حزب الله لبنان همراه با فتح بزرگ خواهد بود

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: عکس العمل رزمندگان حزب الله لبنان در قبال ترور رزمندگان، فتح بزرگی به دنبال خواهد داشت.
کد خبر: ۳۹۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۹ - 27January 2015

امنیت عراق و سوریه را امنیت ایران می‌دانیم/ پاسخ حزب الله لبنان همراه با فتح بزرگ خواهد بود

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرلشکر "سیدیحیی رحیم صفوی" دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در حاشیه مراسم بزگرداشت سردار شهید "محمدعلی الله دادی" و شهدای مقاومت در جمع خبرنگاران گفت: به نظر میرسد جبهه واحدی در برابر جبهه مقاومت شکل گرفته است که از یک سو قدرتهای بزرگی مانند آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی و از یک سو جببه نفاق عربی حضور دارند.

وی ادامه داد: لذا آنچه در سوریه و عراق میگذرد باعث خوشحالی و امنیت رژیم صهیونیستی میشود. ما شاهد اتحاد جبهه النصره با رژیم صهیونیستی هستیم. بسیاری از مسئولان جبهه النصره که مجروح میشوند به داخل سرزمینهای اشغالی منتقل میشود.

صفوی خاطرنشان کرد: بالگردهای رژیم صهیونیستی با اطلاعاتی که از جبهه النصره دریافت کرده بودند، نیروهای مقاومت را به شهادت رساندند.

وی تاکید کرد: این کار آنها نسنجیده و ابلهانه بود. آنها با این اقدام مرتکب اشتباه بزرگی شدند.

صفوی بیان کرد: نیروهای ایرانی به عنوان مستشار در عراق و سوریه حضور دارند و هدف از حضور آنها برقراری امنیت در عراق و سوریه است.

وی اظهار داشت: ما امنیت عراق و سوریه را امنیت ایران میدانیم. لذا لازم است برای برقراری این امنیت نیروهایی از ایران همچون سردار شهید الله دادی به عنوان مستشار در آن کشورها حضور داشته باشند.

صفوی بیان کرد: سردار الله دادی فرماندهای شجاع و خردمند بود که در راستای برقراری امنیت به شهادت رسید. لذا امیدواریم جبهه مقاومت اسلامی به پیروزی نهایی برسد.

وی بیان داشت: ائتلاف نیروهای آمریکایی، عربی برای سرنگونی دولت بشار اسد به شکست انجامید و همین ائتلاف نیز در عراق به نتیجه نرسید و نتوانست کاری انجام دهد.

صفوی با اشاره به حادثهی اوکراین گفت: روسیه شبه جزیره کریمه را گرفت اما آمریکایی نتوانستند اقدامی انجام دهند و این نشان میدهد آمریکاییها در برابر روسیه ضعف دارند و این را ما در حوادث سوریه و عراق نیز مشاهده میکنیم.

وی خاطرنشان کرد: آنچه در منطقه میگذرد در راستای تضعیف سیاستهای آمریکا است. به عنوان مثال آمریکاییها مسائل و حوادث سوریه و یمن و آنچه در بحرین رخ میدهند را میبینند و واقفند. این حوادث مطابق خواستههای آمریکا و به نفع سیاستهای این کشور نیست.

وی ادامه داد: ما وجود پایگاه انگلیسیها در بحرین را خطر میدانیم. زیرا انگلیسیها بعد از خروجشان از منطقه در سال 1971 مجدد به منطقه بازگشتند که این علامت شومی به دنبال دارد و منطقه آبستن حوادث است.

وی با بیان اینکه پرچمداری جبهه مقاومت را مقام معظم رهبری بر عهده دارند، اظهار داشت: ایشان نه تنها از ایران بلکه از فلسطین، عراق و سوریه نیز دفاع میکنند. رهبری، امام خامنهای همانند رهبری امام خمینی(ره) در دفاع از ملتهای منطقه و مسلمان است.

صفوی تاکید کرد: امیدوارم مردم منطقه که در برابر کشورهای استکباری مقاومت میکنند، پیروز باشند و رژیم بی بته و بی ریشه رژیم صهیونیستی و رژیمهای پادشاهی منطقه که پیر و فرسودهاند از صحنه قدرت به حذف شوند.

وی بیان کرد: عکس العمل رزمندگان حزب الله لبنان در قبال ترور رزمندگان فتح بزرگی به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار