سردار سلامی در مراسم بزرگداشت شهید الله‌دادی:

شهدای حادثه قنیطره آفرینشگر نقاشی زیبایی از وحدت میدانی فرزندان امت اسلام شدند

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: شهدای حادثه قنیطره در کنار هم آفرینشگر نقاشی زیبایی از وحدت میدانی فرزندان امت اسلام شدند و نشان دادند مسیر عزت مسلمین از راه جهاد می‌گذرد.
کد خبر: ۳۹۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۲ - 27January 2015

شهدای حادثه قنیطره آفرینشگر نقاشی زیبایی از وحدت میدانی فرزندان امت اسلام شدند

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران بعدازظهر امروز در مراسم بزرگداشت سردار شهید محمدعلی اللهدادی و رزمندگان حزبالله لبنان که در مسجد امیرالمؤمنین شهرک شهید محلاتی برگزار شد، اظهار داشت: شهادت این عزیزان را به سردار سلیمانی فرمانده دلاور و فداکاری که امروز در میدان عمل، جبهه ضد استکباری را فرماندهی میکند و سیاستهای آمریکا، اروپا و متحدان منطقهای آنها و نقشههای شوم رژیم صهیونیستی را در جهان اسلام به گورستان میسپارد، تبریک و تسلیت عرض میکنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه شهید "عماد مغنیه" کسی است که نام او برای صهیونیستها پیامآور مرگ بود، گفت: شهید مغنیه حافظ مقاومت و کسی بود که لبنان را به دژی تسخیرناپذیر در برابر صهیونیستها تبدیل کرد. او کسی بود که آیات الهی قرآن را بهعنوان حقایق آسمانی بر روی زمین تفسیر کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه، شهید "عماد مغنیه" راه جهاد را گشود و شهید "جهاد مغنیه" راه عماد را ادامه داد، تصریح کرد: این پدر و فرزند در بهشت سرافرازانه به هم ملحق شدند تا لباس عزت در قامت اسلام زینتبخش باقی بماند.

سردار سلامی شهید سردار اللهدادی را فرزند امت اسلام دانست که مرزهای جغرافیای را برای دفاع از حریم اسلام نادیده گرفت و افزود: این شهید، غیرت علوی را منطق خود قرار داد؛ چراکه نمیتوانست تحمل کند فرزندان غزه، فلسطین و سوریه زیر آتش شیاطین عصر حاضر به شهادت برسند و مصیبت ببینند.

جانشین فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه سردار اللهدادی دارای غیرت، تعصب، و شور و شعور بود، تصریح کرد: او که در مکتب ائمه(ع)، امام و رهبری درس جهاد را آموخته بود، سرتاسر دوران جوانیاش را در جبههها طی کرده و همه آرزوها را از سر گذرانده و نسبت به آنها بی اعتنا بود، پس از جنگ نیز به مجاهدت خود ادامه داد.

وی به حادثه شهادت رزمندگان لبنان و سردار ایرانی در قنیطره سوریه اشاره کرد و افزود: در این ماجرا خون جوانان لبنانی و سردار ایرانی در هم آمیخت؛ پیام این ماجرا بود که افقهای بلند اندیشه امام(ره) و مقام معظم رهبری از جغرافیای ایران گذشته است. جهان اسلام به هم متصل شده و دیگر مرزها تعیینکننده هویت ملتهای مسلمان نیست.

سردار سلامی با تاکید بر اینکه جهاد در راه خدا، سرزمین و جغرافیا نمیشناسد، خاطرنشان کرد: این شهدا در کنار هم آفرینشگر نقاشی زیبایی از وحدت میدانی فرزندان امت اسلام شدند و نشان دادند مسیر عزت مسلمین از راه جهاد میگذرد و ما خلق نشدیم تا اجازه دهیم تا اجازه دهیم یهود و نصارا بر سرنوشت ما مسلط شوند.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمنان اسلام تا آخر ایستادهاند و تا از دینمان بر نداریم از ما دست برنخواهند داشت، افزود: دشمنان عادت کرده بودند تا سرمایههای جهان اسلام را به غارت برده و هویت مسلمانان را تخریب کنند؛ اما امروز جهان اسلام بیدار شده و همه سرزمینهای اسلامی در مسیر بازیابی هویت اسلام و پیام انقلاب اسلامی هستند.

وی اظهار داشت: آمریکا بهعنوان بزرگترین قدرت اقتصادی، سیاسی و فرهنگی، و رژیم صهیونیستی و متحدان منطقهای آنها هر روز برگ جدیدی از شکستهای راهبردی را در کارنامه سیاسی خود تجربه میکنند؛ آنهایی که حتی اراده میکردند و در چند روز کشور اسلامی را به اشغال درمیآورند، امروز توانایی بیان چنین آرزوهایی را هم ندارند.

سردار سلامی با بیان این که سیاستهای آمریکاییها و اروپاییها قفل شده است، بیان کرد: برای حضور میدانی آنان فضایی باقی نمانده، و در تحولات میدانی و سیاسی، اراده نظامی آنها به حاشیه مسایل منطقهای رانده شده است.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: آمریکا نتوانست از چهار شکست رژیم صهیونیستی چه در مقابل گروههای مقاومت لبنان، و چه در برابر گروههای فلسطینی جلوگیری کند و این نشاندهنده افول سیاسی آمریکا در جهان است.

سردار سلامی با اشاره به این که آمریکا نتوانست در سوریه موازنه قدرت را بر هم بزند و مداخله نظامی کند، تاکید کرد: برای اولین بار آمریکا ادعای مداخله نظامی کرد، اما در عمل منصرف شد.

وی با بیان این که انرژیهای جهان اسلام در حال شکلگیری است و فضای مقاومت و مبارزه به این انرژیها هویت میبخشد، گفت: علاوه بر حزبالله لبنان، گروههای فلسطینی مسلح هستند و بسیج گروهی در عراق وسوریه نیز شکل گرفته است، که اینها پیامهای شکلگیری مقاومتی جدید در عالم اسلام و زوال قدرت آمریکا و متحدان او است، و نشان میدهد آنها باید حقایق موجود در جهان اسلام را به رسمیت بشناسد.

جانشین فرمانده کل سپاه در پایان صحبتهای خود گفت: صهیونیستها بدانند ما خلق نشدهایم که آنها فرزندان ما را به شهادت برسانند و آرام و امن زندگی کنند؛ ما خواب راحت را از چشم آنها خواهیم ربود. چند روز است که سرزمینهای اشغالی در آمادهباش به سر میبرند، ما به صهیونیستها میگوییم "منتظر باشید انتقام خواهیم گرفت، همانگونه که رهبر حزبالله لبنان فرمود پناهگاه هایتان را آماده کنید".

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار