واکنش سردار جزایری به اظهارات جان بولتن:

قدرت نظامی ایران یک قدرت دفاعی است/ایران قبل از هرچیز، انسانیت دارد

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به سوالی مبنی بر اظهارات ایران هراسانه جان بولتن در خصوص برد موشک‌های جمهوری اسلامی، گفت: بدیهی است که قدرت نظامی ایران در درجه اول یک قدرت دفاعی است و برای کشور ما قبل از هر چیز انسانیت، اهمیت دارد.
کد خبر: ۳۹۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۹ - 27January 2015

قدرت نظامی ایران یک قدرت دفاعی است/ایران قبل از هرچیز، انسانیت دارد

به گزارش خبرنگار دفاعی و امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ سید مسعود جزایری در حاشیه مراسم گرامیداشت سردار شهید اللهدادی که عصر امروز در مسجد امیرالمومنین(ع) شهرک شهید محلاتی برگزار شد، اظهار داشت: آمریکاییها به مرحله ای رسیدهاند که دست به کارهای تروریستی میزنند و اقدام تروریستی اخیر آنها نشان میدهد که کار آنها از روی ضعف و انفعال بوده است و امیدواریم که به زودی شاهد افول قطعی آمریکا و زوال رژیم صهیونیستی باشیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اظهارات ایران هراسانه جان بولتن در خصوص برد موشکهای جمهوری اسلامی، گفت: بدیهی است که قدرت نظامی ایران در درجه اول یک قدرت دفاعی است و برای کشور ما قبل از هرچیز انسانیت، اهمیت دارد.

جزایری در پایان افزود: معمولاً رژیم های سلطه گر تلاش می کنند با فرافکنی، افکار عمومی را منحرف کرده و با ایجاد پروسه ایران هراسی به منویات شوم خود، جامه عمل بپوشانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار