جدیدترین موضع‌گیری امنیتی نخست‌وزیر عراق

نخست‌وزیر عراق امروز به مقر وزارت دفاع این کشور رفت و با جمعه عناد وزیر دفاع و فرماندهان و افسران ارشد نشست برگزار کرد و به بیان مواضع امنیتی خود پرداخت.
کد خبر: ۳۹۶۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳ - 13May 2020

جدیدترین موضع گیری امنیتی نخست وزیر عراقبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از بغداد الیوم، مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق امروز به مقر وزارت دفاع این کشور رفت و با جمعه عناد وزیر دفاع و فرماندهان و افسران ارشد نشست برگزار کرد.

دفتر نخست وزیری عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد: الکاظمی امروز به مقر وزارت دفاع عراق رفت و مورد استقبال وزیر، فرماندهان وافسران بلندپایه این وزارتخانه قرار گرفت و نشستی با حضور جمعه عناد الجبوری وزیر دفاع و فرماندهان و افسران عالی رتبه عراق برگزار کرد.

الکاظمی در این نشست بر پایبندی نهاد نظامی به مسئولیت ملی و حرفه ای خود، لزوم حفظ اقتدار و احترام و نیز دفاع از حاکمیت عراق، امنیت و ثباتش آن تاکید و بیان کرد: نهاد نظامی باید متعلق به همه مردم عراق باشد و نسبت به عمل به مسئولیت خود در حفاظت از مردم عراق، نظام دموکراتیک آن و دوری از سیاسی کاری و منافع گروهی پایبند و متعهد باشد.

نخست وزیر عراق بر تداوم مبارزه با داعش و مقابله با هر گونه حمله تروریستی و نیز ممانعت از به کارگیری سلاح خارج از نیروهای دولتی تاکید کرد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار