مسئول عقیدتی اداره کل حفظ آثار همدان:

کسی ارزش شب قدر را درک می‌کند که ولایت را پذیرفته باشد

مسئول عقیدتی و امور روحانیت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان گفت: حقیقت شب قدر را کسی درک می کند که ولایت را قبول دارد و این ویژگی در شهدای دوران دفاع مقدس مشهود بود.
کد خبر: ۳۹۶۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹ - 14May 2020

حجت الاسلام «سید محمدتقی حسینی» مسئول عقیدتی و امور روحانیت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان در گفت‌وگو با دفاع‌پرس در همدان اظهار داشت: امشب شب قدر است که ارزش این شب بیش از هزار ماه است چرا که حقیقتی در دل این شب است.

حجت‌الاسلام حسینی ادامه داد: آنچه در این شب مهم است نزول قرآن بر قلب امام زمان در این شب است که حقیقت آن را کسی درک می کند که ولایت را قبول دارد و این ویژگی در شهدای دوران دفاع مقدس بسیار مشهود بود.

مسئول عقیدتی و امور روحانیت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان  افزود: شهیدان دوره انقلاب و دوره دفاع مقدس با درک درست از ولایت توانستند راه درست را انتخاب کنند، راهی که آنها را به درجه شهادت رساند و نزد خدا روزی می گیرند.

وی اظهار داشت: کسی که بدون ولایت پذیری در شب قدر اعمال را داشته باشد چیزی برای خود حاصل نکرده است، که روایت کسی از دنیا برود و امام زمان خود را نشناخته باشد با مرگ جاهلی از دنیا رفته است تصدیق آن است.

مسئول عقیدتی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان عنوان کرد: همه شهدا با نظر و فتوی امام زمان در راه جهاد، ایثار و شهادت گام برداشتند و راهی جبهه های حق علیه باطل شدند، اگر چنین بینشی در دوران حضرت علی (ع) بود، آن امام معصوم اینچنین مظلومانه و غریبانه در محراب مورد حمله دشمن قرار نمی‌گرفت و به شهادت نمی رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار