حجت الاسلام «نظری»؛

فعالیت ستاد مدافعان سلامت آذربایجان‌شرقی آتش به اختیار است/ در دوره کرونا مساجد تعطیل نیست

مسئول کمیته فرهنگی ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت آذربایجان‌شرقی گفت: فعالیت این ستاد آتش به اختیار بوده و ماهیتی فرهنگی دارد.
کد خبر: ۳۹۶۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱ - 16May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، حجت الاسلام والمسلمین «مجتبی نظری»، مسئول کمیته فرهنگی ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت آذربایجان‌شرقی در جمع مدیران مناطق ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت استان، با تاکید بر این که وظیفه ستاد توزیع بسته نیست، اظهار داشت: این ستاد نشان داد که در دوره کرونا مسجد تعطیل نیست و از روحانیِ مسجد گرفته تا هیات امنا، هیئت عزاداری و پایگاه مقاومت پای کار هستند و فعالیت ستاد کاملا آتش به اختیار بوده و ماهیتی فرهنگی دارد.

وی ادامه داد: در زمان تعطیلی مساجد و هیئات، تحرک در بدنه جامعه وجود داشت و مسجدی‌ها و هیئتی‌ها در حد توان برنامه داشتند.

حجت‌الاسلام نظری به یکی از نمونه‌های رزمایش مواسات و همدلی اشاره کرد و بیان داشت: در یکی از مناطق سنی‌نشین استان، اهل سنت به شیعیان و شیعیان به اهل‌سنت کمک، جمع آوری و توزیع می‌کردند که مصداق بارز همدلی است.

وی در توصیه‌ای به مسئولان ستادهای پشتیبانی مناطق، گفت: در هنگام تحویل بسته‌ها ماسک زده و به سرعت آن را تحویل داده و بروید و یا در مکانی قرار گذاشته و بسته را تحویل آنان دهید تا مبادا همسایه‌ها متوجه شوند.

حجت الاسلام نظری در خاتمه به کمک‌های بازاریان تبریز پرداخت و ابراز داشت: بازار تبریز هویتی دارد که این کمک‌ها هم باید در کنار دیگر کارهای خیر آنان مکتوب شود تا در تاریخ بازار تبریز ماندگار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها