سردار قاآنی:

عزت اسلام و نابودی صهیونیسم با سرعت در حال تحقق است

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: مسیر عزت و سرافرازی اسلام و نابودی صهیونیسم و استکبار جهانی با سرعت در حال پیشرفت است و بخوبی محقق خواهد شد.
کد خبر: ۳۹۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹ - 28January 2015

عزت اسلام و نابودی صهیونیسم با سرعت در حال تحقق است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس از قم، سردار اسماعیل قاآنی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه، شب گذشته طی سخنانی در ششمین محفل شب شیدایی ابراز کرد: اگر دشمنان جنگ و تحریم را بر ما تحمیل کردهاند، خداوند متعال نیز راه مقابله با آن را نیز به ما آموخته است.

وی با بیان اجمالی از حال و هوای حضور نیروهای ایرانی در خط مقاومت گفت: نفس حضور نیروهای ایرانی در خط مقاومت حضور نظامی نیست، بلکه حضور ایران، جوانان عراقی و سوری و دیگران را قوی، دلگرم، مبتکر و در دفاع و مبارزات نظامی مصمم می کند.

فرمانده تیپ 21 امام رضا(ع) در دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی به فرزندان خود به عنوان پیام آوران انقلاب، اعتبار و آبرو داده است، تاکید کرد: وقتی با نیروهای جهادی صحبت می کنیم، آنها پشتوانه محکمی از هشت سال دفاع مقدس و بیش از 36 سال مبارزه با استکبار جهانی را تحت رهبری شجاعانه حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری در ما می بینند.

قاآنی با بیان این نکته که مبارزه و جهاد، عزتی مضاعف به جهادگران خط مقاومت داده است، عنوان داشت: امروز همه می دانند حفظ امنیت لبنان در مقابل دشمن خارجی و تکفیری ها بدست جوانان حزب الله است.

 جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه افزود: این در حالی است که در سال 1982 یعنی اوایل پیروزی انقلاب اسلامی، حزب الله جایگاه مهمی در لبنان نداشت، حتی در همان زمان جنایات فجیعی مثل کشتار در اردوگاه های صبرا و شتیلا از سوی صهیونیست ها در قلب بیروت اتفاق افتاد، ولی امروز، رژیم صهیونیستی مقتدرانه به عقب رانده شده و هیچ تصمیمی بدون نظر حزب الله گرفته نمی شود.

وی با ذکر شواهدی از پیروزی مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی و اذناب آن در منطقه، ادامه داد: مسیر عزت اسلام و نابودی صهیونیسم و استکبار جهانی روز به روز با سرعت بیشتر پیش خواهد رفت و ثمره خون پاک شهدای بین الملل اسلامی بخصوص شهدای عزیزی چون الله دادی، تقوی، جهاد مغنیه به بار خواهد نشست.

قاآنی دروغگویی آمریکایی ها به مردم کشور خودشان را در این دوره بی سابقه ذکر کرد و گفت: آنها با بهانه های واهی مثل مظلوم نمایی پس از ماجرای خودساخته برج های دوقولو، مبارزه با طالبان و کشف سلاح های شیمایی، با صرف هزینه های نجومی وارد عراق و افغانستان شده، پول مردم خود را خرج کردند، و پس از گذشت سالها، مفتضحانه مجبور به ترک این دو کشور شدند.

 وی با تاکید بر اینکه حضور آمریکایی ها در عراق و افغانستان، در واقع برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی بود، تصریح کرد: مستدل ترین کشور دنیا در برابر استکبار هستیم و بُرنده ترین سلاح ما، منطق است؛ استکبار جهانی به خاطر خوی استکباری خود حاضر نیست در برابر حرف حساب، تسلیم شود.

انتهای پیام/                 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار