نماینده ولی فقیه در مازندران:

ترویج ارزش‌های اسلامی موجب هویت بخشی و شخصیت پردازی دینی می‌شود

آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» گفت: ترویج ارزش‌های اسلامی و تسریع روحیه قرآنی در خانواده بزرگ نیروی انتظامی موجب هویت بخشی و شخصیت پردازی دینی در بطن این خانواده می‌شود و در این حوزه باید کار گسترده کرد.
کد خبر: ۳۹۷۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲ - 17May 2020

ترویج ارزش‌های اسلامی موجب هویت بخشی و شخصیت پردازی دینی می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران بعدازظهر امروز در نشست با فرماندهی نیروی انتظامی استان کارکرد صادقانه کارکنان نیروی انتظامی در استان را موجب کاهش آسیب‌ها در استان دانست و اظهار داشت: افزایش اعتقاد و باور دینی و مذهبی در قشر خدوم نیروی انتظامی موجب تقویت روحیه ایمانی آنان خواهد شد و موفقیت در مأموریت‌ها و کاهش آسیب‌ها در جامعه را به همراه دارد.

وی افزود: ترویج ارزش‌های اسلامی و تسریع روحیه قرآنی در خانواده بزرگ نیروی انتظامی موجب هویت بخشی و شخصیت پردازی دینی در بطن این خانواده می‌شود و در این حوزه باید کار گسترده کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به کارکرد اجتماعی امنیتی و معنوی نیروی انتظامی و تأثیر آن بر جامعه و برحفظ کرامت نفس در این نیرو خواستار شد و تصریح کرد: بها بخشیدن به یکایک کارکنان نیروی انتظامی موجب هویت بخشی اسلامی و کرامت نفس در آنان می‌شود و حقارت نباید در درون کارکنان این نیرو ترویج کند.

امام جمعه مرکز استان مازندران بی‌هویت کردن جامعه ایرانی از سوی دشمنان در راستای دین ستیزی را خطر جدی برای جامعه اسلامی یاد و بر وحدت و انسجام نهادها با نیروی انتظامی در مقابله با این جنگ نابرابر تاکید کرد و گفت: معاندان اسلام و بشریت امروز از مسیر دین ستیزی روی هویت جوانان اسلامی ایرانی وارد کارزار فرهنگی و دینی شدند.

آیت الله لائینی متذکر شد: برای مقابله با این جنگ کارکرد معنوی نیروی انتظامی می‌تواند در هویت بخشی جامعه دینی مؤثر واقع شود زیرا در سایه وحدت این نیرو با سایر نهادها و دستگاه‌های امنیتی و جامعه دانشگاهی و مذهبی میسر خواهد شد.

مبارزه با مواد مخدر در استان، ارتقا اعتقادات‌ها دینی در خانواده نیروی انتظامی، حمایت و اجرا کردن از شعار سال جهش تولید، مبارزه جدی با مفاسد اقتصادی و اجتماعی در استان، از جمله تأکیدات نماینده مقام معظم رهبری در استان در این دیدار بود.

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها