فضای مجازی بستر مناسبی برای مبارزه با رژیم صهیونیستی است

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم گفت: امسال می توان از فضای مجازی برای به اشتراک گذاشتن ضرورت مقاومت و مبارزه با رژیم صهیونیستی استفاده کرد.
کد خبر: ۳۹۷۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸ - 18May 2020

فضای مجازی بستر مناسبی برای مبارزه با رژیم صهیونیستی استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، زهره الهیان در گفت‌وگویی با تأکید بر ضرورت بزرگداشت روز جهانی قدس، اظهار داشت: روز قدس نماد مقاومت ملت فلسطین در مقابل رژیم صهیونیستی است و ملت های آزادی خواه جهان در این روز مواضع خود را علیه رژیم صهیونیستی اعلام می کنند.

وی افزود: از زمانی که حضرت امام (ره) این روز را میعادگاه مسلمانان برای مقابله با رژیم صهیونیستی نامگذاری کردند، هر سال این روز از منظر افکار عمومی جهان بیش از گذشته به رسمیت شناخته شده است و امسال هم قطعاً همین روند طی می شود.

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم تصریح کرد: قطعاً تجمعات مردم در روز جهانی قدس و اعلام انزجار علیه رژیم صهیونیستی باعث می شود که روز به روز اسرائیل به نابودی نزدیک تر شود.

الهیان با تأکید بر اینکه روز قدس موضوعی نیست که به خاطر شیوع بیماری کرونا و منع تجمعات به فراموشی سپرده شود، اظهار داشت: ملت های مسلمان و آزادی خواه و حق طلب جهان در هر شرایطی مواضع خود را علیه رژیم صهیونیستی به شیوه های مختلف نشان خواهند داد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر فضای مجازی بستر مناسبی است برای اینکه مسئله مقاومت و مبارزه با مستکبرانی چون رژیم صهیونیستی در این فضا به اشتراک گذاشته شود.

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم بیان کرد: همچنین امسال به اشکال مختلفی می توان روز قدس را گرامی داشت که مردم نوآوری های خاص خود را در این زمینه خواهند داشت. به طور مثال حضور مردم با خودرو و با پرچم های فلسطین می تواند نماد نوعی مبارزه با رژیم صهیونیستی باشد که از این طریق هم می توان علیه رژیم صهیونیستی شعار داد و هم مانع شیوع بیماری کرونا شد.

منبع: مهر

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها