سردار شرفی:

آرزوی شهادت شاخصه مهم کارکنان ناجا است

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: جایگاه شهدا در پیشگاه خداوند متعال تضمین شده است و آرزوی شهادت شاخصه مهم کارکنان ناجا است.
کد خبر: ۳۹۷۵۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳ - 20May 2020

آرزوی شهادت شاخصه مهم کارکنان ناجا استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر شهید «مجید بارانی» با حضور جمعی از مسئولان کشوری و لشکری و اقشار مختلف مردم مومن و شهید پرور زاهدان از میدان امام حسین (ع) به سمت گلزار شهدای این شهر برگزار شد.

سردار «محمد شرفی» جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در حاشیه این مراسم در مصاحبه با جمعی از خبرنگاران ضمن تبریک و تسلیت شهادت شهید «مجید بارانی» به ملت شهید پرور ایران، کارکنان ناجا و خانواده صبور و ایثارگر این شهید معزز اظهار داشت: آرزوی شهادت شاخصه مهم کارکنان خدوم نیروی انتظامی است و این فرهنگ در بین کارکنان نیروهای مسلح مقدس است.

وی اظهار داشت: امنیت امروز کشور مرهون جانفشانی های شهداست چراکه همه موفقیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول دوران انقلاب و عمر با برکت نظام اسلامی مرهون رشادت و جانفشانی این عزیزان است.

سردار شرفی تصریح کرد: استان پهناور سیستان و بلوچستان همواره مورد تعرض دشمنان و بدخواهان نظام بوده و جوانان غیور همچون شهید مجید بارانی با دلاوری و رشادت خود نگذاشتند این ایادی استکبار جهانی به اهداف شوم خود برسند.

این مسئول ادامه داد: من به وجود چنین افراد غیوری در این استان پهناور و مرزی افتخار می کنم و به مسئولین و مردم شهید پرور استان به خاطر تربیت چنین فرزندانی تبریک می گویم.

سردار شرفی بیان داشت: ستوانکیم شهید "مجید بارانی" در سال 83 در درگیری دلاورانه در راه تامین امنیت مردم در برابر اشرار ایستادگی کرد و پس از مجروحیت حدود 16 سال با تحمل یک دوره طولانی رنج و مشقت ناشی از جراحت دعوت حق را لبیک گفت و به فیض عظمای شهادت نائل آمد.

جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: جایگاه شهدا در پیشگاه خداوند متعال تضمین شده است چرا که خدواند به جهاد کنندگان در راه خودش وعده داده گناهانشان را بخشیده و به بهشت برین خود وارد کند.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم که لیاقت این را داشته باشیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم و بتوانیم انقلاب و ارزش های نظام مقدس اسلامی، در حفظ کیان و مرز بوم سرزمین تا ظهور حضرت ولی عصر(عج) حفظ کنیم و این امانت راتحویل صاحبش بدهیم.

سردار شرفی اظهار داشت: از تمامی همکاران غیورم در استان سیستان و بلوچستان که جانانه ایستاده اند و در خط مقدم مبارزه با اشرار ایستادگی می کنند تشکر می کنم.

همچنین سردار «محمد قنبری» فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در مراسم تشییع پیکر پاک شهید "مجید بارانی" به جوان توصیه کرد که با شناخت شهدا و آرمانها بلند آنها ادامه دهنده راه این عزیزان باشند.

وی افزود: این شهید بزرگوار طی 25 سال خدمت جهاد گونه در خط مقدم مقابله با اشرار و مخلان نظم و امنیت، نقش بسیار مهمی در تأمین امنیت استان داشت و با مجروحیت در راه امنیت مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی، در نهایت پس از تحمل بیش از 15 سال درد و رنج ناشی از این مجروحیت به فیض عظمای شهادت نائل آمد.

سردارقنبری تصریح کرد: این شهید بزرگوار بیش از 15 سال بر روی تخت بیماری حیاتی نباتی و بسیار سخت و مشقت بار را گذراند و در این مدت خداوند متعال به ما این فرضت را داد تا با نگاه به این جانباز عزیز از او به عنوان نماد یک قهرمان ملی الگو بگیریم و سعی کنیم تا راه او را ادامه دهیم .

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان به جوانان عزیز توصیه کرد: که با شناخت شهدا و اهداف و آرمانهای بلند آنها همواره سعی کنند تا ادامه دهنده راه این عزیزان باشند و از انجام هر عملی که آنها را از اهداف شهدا دور کند خودداری کنند.

وی در پایان از خانواده بزرگوار این شهید به خصوص همسر صبور و فداکار این شهید معزز، که عاشقانه و فداکارانه بیش از 15 سال برای پرستاری و نگهداری از این جانباز شهید زحمت کشیدند، تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار