سردار کوهکن:

سیستان و بلوچستان با تقدیم ۲۹ شهید در عملیات بیت المقدس نقش آفرینی کرده است

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان با تقدیم ۲۹ شهید و ۲۸ جانباز سرافراز در عملیات بیت المقدس نقش آفرینی کرده است.
کد خبر: ۳۹۷۵۹۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷ - 20May 2020

سیستان و بلوچستان با تقدیم ۲۹ در عملیات بیت المقدس نقش آفرینی کرده استبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، سرتیپ دوم پاسدار «غلام نبی کوهکن» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون ۱۴ کمیته جهت برگزاری برنامه‌های گرامیداشت روز سوم خرداد تشکیل شده و تاکنون ۱۸ جلسه با این کمیته‌ها برگزار شده تا برای گرامیداشت این روز به صورت گسترده برنامه‌های ویژه‌ای را برگزار کنند.

کوهکن باتاکید بر اینکه هم اکنون بسیاری از شهر‌های کشور در وضعیت قرمز هستند، افزود: برنامه‌های تجمعی فقط در شهر‌هایی برگزار می‌شود که وضعیت ان‌ها سفید است البته آن هم با رعایت تمام اصول بهداشتی و در شهر‌هایی که در وضعیت زرد و قرمز قرار دارند برنامه‌ها از طریق فضای مجازی و صداوسیما برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: سیستان و بلوچستان با تقدیم ۲۹ شهید و ۲۸ جانباز سرافراز در عملیات بیت المقدس نقش آفرینی کرده است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: رونمایی از کتاب‌های دفاع مقدس و روایتگری در مساجد و محلات از دیگر برنامه‌های روز سوم خرداد خواهد بود.

در ادامه سردار «محمد ناظری» جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ابراز داشت: هر ساله برنامه‌های بسیار خوبی در سطح استان سیستان وبلوچستان برگزار می‌شود امسال هم ۲۵ عنوان برنامه کلی و ۱۰ برنامه جزئی در دستور کار خود قرار داده ایم و قرار است که این برنامه‌ها در سراسر استان سیستان و بلوچستان اجرا شود.

وی ادامه داد: این برنامه‌ها با هدف آشنا کردن نسل جوان با تفکر و فرهنگ بسیجی برگزار می‌شود زیرا به نسل جوان بگوییم که اگر دیروز، رزمندگان ما با شجاعت و رشادت و با سلاح ایمان به خدا توانستند در برابر لشکر صدام بایستند امروز هم همان تفکر بسیجی و روحیه جهادی کمک می‌کند که نیرو‌های ما مثل همیشه در بحث مقاومت بدرخشند.

ناظری با تاکید بر اینکه امروز اگر ویروس کرونا معادلات یک جهان را بهم زده است، گفت: ایران اسلامی باز هم مثل همیشه پیروزمندانه با این موضوع برخورد می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار