برگزاری نشست خبری سالروز سوم خرداد در مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر

نشست خبری سالروز سوم خرداد آزاد‌سازی خرمشهر قهرمان با حضور «عبدالامیر عریضاوی» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر برگزار شد.
کد خبر: ۳۹۷۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳ - 21May 2020

برگزاری نشست خبری سالروز سوم خرداد در مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، نشست خبری سالروز سوم خرداد (آزاد‌سازی خرمشهر) امروز با حضور «عبدالامیر عریضاوی» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر برگزار شد.

در این نشست که با حضور خبرنگاران رسانه‌های خرمشهر و آبادان برگزار شد شاخص‌ترین برنامه‌های مربوط به سالروز ظفرمند آزاد سازی خرمشهر قهرمان تشریح شد.

عریضاوی در ابتدا با تبریک عید سعید فطر و تقارن مبارک آن با ایام الله سوم خرداد اظهار داشت: امسال متفاوت ترین سال از لحاظ بزرگداشت مناسبت ملی سوم خرداد است.

وی افزود: با توجه به بحران کرونا در استان و کشور و همچنین تاکید بر رعایت موارد بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با تدابیر سردار یوسفی، مدیر کل محترم و همچنین تلاش شبانه روزی ستاد استانی و شهرستانی سوم خرداد، برنامه های امسال را با محوریت رسانه و فضای مجازی به انجام خواهیم رساند.

مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر گفت: یک سوم برنامه های اعلام شده استان خوزستان در خصوص سالروز سوم خرداد به میزبانی شهر مقاوم خرمشهر و در محل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس انجام می شوند.

دبیر ستاد سوم خرداد خرمشهر افزود: طی 48 ساعت حضور صداوسیمای مرکز آبادان و استقرار آن ها در محوطه اولین موزه جنگ کشور در خرمشهر و ثبت و ضبط ده ها برنامه فرهنگی، هنری، ادبی و پخش مصاحبه با فرماندهان، پیشکسوتان و چهره‌های شاخص حوزه های گوناگون استان خوزستان و کشور از مهمترین برنامه هایی است که در این ایام تقدیم نگاه مخاطبین عزیز در سراسر کشور می شود.

عریضاوی در پایان از همه رسانه ها به خصوص صداوسیمای مرکز آبادان، صداوسیمای مرکز خوزستان و همه عزیزان فعال حوزه فضای مجازی و شبکه های سراسری که نسبت به پوشش و انتشار برنامه های سوم خرداد تلاش داشته و دارند تقدیر کرد و خواهان انتشار حداکثری این برنامه ها شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها