آیت الله «غلامعلی صفایی بوشهری»:

آزادسازی خرمشهر محصول اندیشه‌های سردارسلیمانی‌ها و امیر صیاد شیرازی‌ها بود

آیت الله «غلامعلی صفایی بوشهری» استقامت، ایمان و ولایتمداری را سه محور رسیدن به نصرت الهی دانست و گفت: آزادسازی خرمشهر محصول اندیشه و مجاهدت‌های سردارسلیمانی‌ها و امیر صیاد شیرازی‌ها بود.
کد خبر: ۳۹۸۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳ - 23May 2020

آزادسازی خرمشهر محصول اندیشه های سردارسلیمانی‌ها و امیر صیاد شیرازی‌ها بود

به گزارش دفا‌ع‌پرس از بوشهر، آیت الله «غلامعلی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، امروز به مناسبت سالروز فتح خرمشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: سوم خرداد و مجاهدت‌های رزمندگان اسلام و آزادسازی خرمشهر هیچ گاه از صفحه تاریخ محو نمی‌شود.

وی استقامت، ایمان و ولایتمداری را سه محور رسیدن به نصرت الهی دانست و گفت: آزادسازی خرمشهر محصول اندیشه و مجاهدت‌های سردارسلیمانی‌ها و امیر صیاد شیرازی‌ها بود.

صفایی بوشهری با اشاره به اینکه آزادسازی خرمشهر نشان داد ایران به شرط وحدت ولایی تمامی نیروهای انقلابی و مجاهدت در راه خدا و ولایتمداری همگان همواره پیروز بود، افزود: شکست جهان استکبار در سوم خرداد گواه روشنی است که جهان ظلم و ستم، همواره شکست پذیر است.

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر محصول توکل به خدا، توسل به اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، علم و دانش نظامی، مجاهدت شهادت طلبانه و ولایتمداری رزمندگان آسمانی ایران است، خاطرنشان کرد: راه حل همه مشکلات همانند فتح خرمشهر در دفاع مقدس است و برای هر کسی که می‌خواهد بر مشکلات پیروز شود فتح خرمشهر مدرسه است.

صفایی بوشهری اضافه کرد: خداوند کسانی را که شایسته هستند، سرپرستی می‌کند بدین خاطر است که حتی در مورد زیر دستان رعایت اصل شایسته سالاری لازم است و باید نیروها و زیر دستان را برای نیل به اهداف و تمامی عرصه‌های سرنوشت ساز تشویق و ترغیب کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار