همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر؛

فاتحان خرمشهر و ایثارگران سلامت در خراسان‌جنوبی تجلیل شدند

همزمان با سوم خرداد در سیزدهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران ویژه فاتحان خرمشهر و ایثارگران عرصه سلامت از سه نفر از ایثارگران و فعالان این عرصه در خراسان‌جنوبی تجلیل شد.
کد خبر: ۳۹۸۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵ - 23May 2020

فاتحان خرمشهر و ایثارگران سلامت در خراسان‌جنوبی تجلیل شدندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سیزدهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران ویژه فاتحان خرمشهر و ایثارگران عرصه سلامت به‌صورت ویدئو کنفرانس با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌جنوبی برگزار شد.

این کنگره به‌منظور پاسداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی همزمان با سراسر کشور به‌صورت مجازی در خراسان‌جنوبی برگزار شد.

خانواده شهید محمود زنگویی از شهدای عملیات بیت‌المقدس، مدیرکل صدا و سیمای خراسان‌جنوبی و دکتر علیرضا محمودی‌راد رئیس بیمارستان ولی‌عصر (عج) بیرجند به نمایندگی از ایثارگران عرصه سلامت در این آیین تجلیل شدند.

دکتر حریرچی معاون کل وزارت بهداشت در این ویدئو کنفرانس به ارزش والای آزادی خرمشهر اشاره کرد و گفت: مانند سایر کشور‌های جهان در ابتدای ورود ویروس کرونا به کشور، درگیر کمبود اقلام بهداشتی بودیم اما الان خوشبختانه به مرحله صادرات این اقلام رسیدیم.

حجت الاسلام کاویانی‌راد معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران هم در این جلسه پیام رئیس جمهور را به سیزدهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران قرائت کرد.

در سیزدهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران ویژه فاتحان خرمشهر و ایثارگران عرصه سلامت از سه نفر از ایثارگران و فعالان این عرصه در خراسان‌جنوبی تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار