سیزدهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران لرستان برگزار شد

سیزدهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران لرستان امروز شنبه سوم خرداد در سالن اجتماعات بنیاد شهید استان لرستان برگزار شد.
کد خبر: ۳۹۸۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹ - 23May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سیزدهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران لرستان با حضور حجت الاسلام سید «احمدرضا شاهرخی» نماینده ولی فقیه در لرستان، «محمود ثمینی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، سید «حسین نازاریان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان و «حجت الله ناصر پور» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران برگزار می‌شود.

در سیزدهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران که به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی و قرائت پیام رییس جمهوری برگزار شد به صورت ویژه از ۳۶ پزشک، پرستار، فاتحین خرمشهر و خبرنگار در کل کشور قدردانی شد.

همچنین در این کنگره از نمایشگاه عکس سردار دل‌ها به‌عنوان یکی از فرماندهان بزرگ دوران دفاع مقدس و عملیات فتح خرمشهر به‌صورت مجازی رونمایی شد.

مجموعه این نمایشگاه گنجینه‌ای ارزشمند از زندگی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف از تولد تا شهادت است و روایت تصویری از رشادت و دلاوری حاج قاسم در دفاع مقدس و دفاع از حرم تا جلوه‌های زیبایی از حضور در صحنه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی را ترسیم و به تصویر می‌کشاند.

جشنواره عکس سردار دل‌ها به مدت دو ماه برگزار شد که طی آن ۳۰۰۰ عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال و در نهایت ۱۰۵ عکس توسط هیأت داوران انتخاب شد و به مدت یک ماه در سایت نوید شاهد و سایر سایت‌ها و خبرگزاری‌های مجازی به نمایش درخواهد آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار