یادواره زنان شهیده در کرمانشاه برگزار شد

یادواره زنان شهیده از سلسله برنامه‌های کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و 9800 شهید استان کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۳۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۳ - 29September 2013

یادواره زنان شهیده در کرمانشاه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، مسئول عقیدتی قرارگاه ارتش در غرب کشور ظهر امروز در مراسم یادواره زنان شهیده از سلسله برنامههای کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و 9800 شهید استان کرمانشاه که در تالار وحدت کرمانشاه برگزار شد، گفت: اگر امروز به خود میبالیم به دلیل هدایت پیامبرگونه امام راحل و دلاوری بسیجیان و شهیدان در هشت سال دفاعمقدس است.

حجتالاسلام علی سلیمانی با تاکید بر اینکه نظام اسلامی ایران همانند خاری در چشم دشمنان است، اظهار داشت: هماکنون نظام اسلامی کشور ما همچون نگینی در جهان میدرخشد و این افتخارات از نیت پاک رزمندگان و آموزههای دینی آنان سرچشمه گرفته است.

سلیمانی با بیان اینکه ایمان در فطرت هر انسانی میجوشد، افزود: اگر انسان هدفی نداشته باشد، به پیروزی نخواهد رسید و زندگی مانند مزرعهای است که با خشکسالی و یا پرباری در سالها مختلف روبهرو میشود و نباید انسان به خشکسالی در مزرعه زندگی خود عادت کند.

وی اظهار داشت: حرکت در انقلاب اسلامی جریان دارد و نظام اسلامی پس از 35 سال متوقف نشده و در راستای عدالتخواهی در حال حرکت است.

بهگفته سلیمانی، ایمان موجب نزدیکی انسان به معرفتالله میشود و مؤمنانی که به رستگاری رسیدهاند، به سبب وجود خشوع در نمازشان بوده و این خشوع به معنای ترس از درون به برون تلقی میشود که همان ترس از خشم پروردگار است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار