دبیر انجمن تولیدکنندگان محصولات عفاف و حجاب مطرح کرد؛

توجه به فروش محصولات عفاف و حجاب در کشور‌های اسلامی

دبیر انجمن تولیدکنندگان محصولات عفاف و حجاب گفت: تولیدکنندگان محصولات اسلامی قابلیت تولید و عرضه محصولات عفاف و حجاب در سطح بین المللی را دارند.
کد خبر: ۳۹۸۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰ - 27May 2020

بسط دادن فروش محصولات عفاف و حجاب در کشور‌های اسلامیبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، مریم خرمدره دبیر انجمن تولیدکنندگان محصولات عفاف و حجاب گفت: در حال حاضر بازار کشور‌های مسلمان نیازمند تولیدات محصول اسلامی است که در کشور تولید می‌شود و برای توسعه صادرات محصولات عفاف و حجاب نیازمند تشکیل کنسرسیومی هستیم که چشم اندازی به وسعت کشور‌های مسلمان و سپس غیر مسلمان را ترسیم کنیم.

وی افزود: در حال حاضر کشور ما در هجمه شبکه مجازی غربی، رسانه‌ها، پیام رسان‌ها، کتب، فیلم و برنامه‌های مختلف برای بی ارزش و دست و پا گیر جلوه دادن عفاف و حجاب است. با همه این سرمایه‌گذاری‌ها قلب و روح بانوان ایران اسلامی سرشار از عفت است و سرمایه‌گذاری‌ها به جایی راه نمی‌برد.

این فعال حوزه عفاف و حجاب ادامه داد: بانوان ایرانی ذاتاً عفیف هستند، ممکن است این حوزه در کشور ما کمرنگ شود، اما از بین نمی‌رود. برای مقابله با این هجمه باید همه دست اندرکاران این حوزه دولت، طراحان، تولید کننده‌ها، دانشگاه‌ها، مراکز فنی و حرفه‌ای و … با هم متحد شوند تا نه تنها بازار داخلی بلکه به فراتر از مرز‌ها فکر کنیم.

دبیر انجمن تولیدکنندگان محصولات عفاف و حجاب تصریح کرد: هدف از برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب گسترش ظرفیت‌های عفاف و حجاب در کشور، فرهنگ سازی پوشش‌های اسلامی، ترویج و معرفی پوشش‌های اسلامی مناسب و ایجاد انگاره‌های مناسب پوشش عفیفانه برای بانوان عفیف ایرانی و اسلامی است.

وی تصریح کرد: تولید کنندگان اقدام به تولید زیاد برای نمایشگاه‌های فروش بهاره و نمایشگاه قرآن بخش عفاف حجاب کرده بودند که با شیوع ویروس کرونا این نمایشگاه‌ها تعطیل و آن‌ها متضرر شده بودند ما نیز با برگزاری این نمایشگاه با قیمت‌های خرید و فروش قبل از عید سعی به حمایت از مصرف کننده و تولید کننده‌ها کردیم.

دبیر انجمن تولیدکنندگان محصولات عفاف و حجاب یادآور شد: انجمن در گام بعدی اقدام به تأسیس سامانه دائمی فروش محصولات عفاف و حجاب می‌کند تا تولیدکننده‌ها و مصرف کنندگان بتوانند فارغ از مشکلات خرید فروش حضوری، محصولات خود را حتی در شرایط قرنطینه نیز عرضه و تهیه کنند.

مریم خرمدره افزود: جهان روز به روز به تکنولوژی‌های جدیدتری دست پیدا می‌کند و برای رشد باید با این گسترش و رشد تکنولوژی‌های نوین خود را هماهنگ کنیم. انجمن تولیدکنندگان محصولات عفاف و حجاب کشور نیز هماهنگی با تکنولوژی‌های روز دنیا را در دستور کار خود قرار داده است تا تولید کنندگان داخلی بتوانند در بازار‌های جهانی و کشور‌های اسلامی حرفی برای گفتن داشته باشند.

انتهای پیام/102

نظر شما
پربیننده ها