نامه مرکز حمایت از حقوق بشر به صلیب سرخ درباره جنایات صهیونیست‌ها علیه اسرای فلسطینی

مرکز حمایت از حقوق بشر با ارسال یک نامه به کمیته بین‌المللی صلیب سرخ، مداخله فوری را برای نجات جان اسرای فلسطینی خواستار شد.
کد خبر: ۳۹۸۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰ - 28May 2020

نامه مرکز حمایت از حقوق بشر به صلیب سرخ درباره جنایات صهیونیست‌ها علیه اسرای فلسطینیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‎پرس، مرکز حمایت از حقوق بشر درباره جنایات رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی به کمیته بین‌المللی صلیب سرخ، نامه‌ای ارسال کرد.

این مرکز تأکید کرد که «نیروهای اشغالگر [اسرائیلی] از سیاست اهمال‌کاری پزشکی به عنوان ابزاری برای مجازات اسرای زن و مرد در زندانهای خود استفاده می‌کنند».

خبرگزاری فلسطینی «صفا» به نقل از این مرکز گزارش داد، مدیریت زندانهای رژیم صهیونیستی، در انجام اقدامات پیشگیرانه لازم برای حمایت از اسرا در برابر بیماریها همچنان طفره می‌رود.

مرکز حقوق بشر خبر داد، «ابوغوش» اسیر زن فلسطینی یکی از صدها زن اسیر و بیمار فلسطینی در زندانهای رژیم صهیونیستی است که مشکلات آنان به خاطر سیاست های این رژیم همچنان ادامه دارد.

به گزارش این مرکز، ابوغوش قبلا وضعیت جسمی خود را به کمیته بین‌المللی صلیب سرخ شرح داده بود، ولی هیچ پاسخی از این کمیته دریافت نکرد.

مرکز مذکور در نامه خود مداخله فوری را برای نجات جان اسرا خواستار شد و تأکید کرد که باید کمیته بین‌المللی برای پیگیری وضعیت زشکی همه اسرای فلسطینی تشکیل شود.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار