سردار حاجی زاده:

صنعت دفاعی در مقابل تحریم‌ها مصون شده است

فرمانده نیروی هوا فضا سپاه گفت: موانع داخلی و خارجی با همدلی و هم صدایی قابل حل است و توانمندسازی صنعت و اقتصاد کشور می‌تواند ما را در مقابل تحریم‌ها مصون کند که این امر در صنعت دفاعی کشور اتفاق افتاده است.
کد خبر: ۳۹۸۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹ - 29May 2020

صنعت دفاعی در مقابل تحریم‌ها مصون شده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار امیر علی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های جدید گروه صنعتی ایران خودرو که با همراهی مدیرعامل ایران خودرو انجام شد، اظهار  داشت: ایران خودرو از ایده تا طراحی و تولید انبوه محصول به بلوغ صنعتی رسیده است و این امر با توجه به تحقیق و توسعه باید گسترش یابد.

وی افزود: ما یک صنعت فناورانه در اختیار داریم که بدون محدودیت آماده انتقال آن به صنعت خودروی کشور و به خصوص گروه صنعتی ایران خودرو هستیم.

سردار حاجی زاده رمز موفقیت صنعت خودروی کشور را درگرو نگاه به داخل و استفاده شرکت‌های دانش بنیان در زمینه بومی سازی قطعات و تولید خودرو با نشانی ایرانی دانست و عنوان کرد: با استفاده از تمام ظرفیت‌های داخلی و بکارگیری نیرو‌های نخبه دانشگاهی در صنعت خودروی کشور، این صنعت از تحریم‌ها به سلامت عبورکرده است و نقش دشمنان برای زمین گیر کردن خودرو سازان، نقش برآب شده است.

وی تاکید کرد: صنعت خودرو کشور باید به سمت طراحی و تولید پلتفرم ایرانی، ارتقای کیفیت محصولات، کاهش مصرف سوخت و آلایندگی‌ها گام بردارد و ایران خودرو در این زمینه حرکت‌های جهادی خوبی را شروع کرده است.

فرمانده نیروی هوا فضا سپاه در ادامه بیان داشت: برنامه‌هایی که مدیر عامل ایران خودرو در سال جهش تولید هدف گذاری کرده، بسیار منطقی است؛ راه صنعت خودروی کشور از بیرون مرز‌ها نمی‌گذرد و با تکیه بر دانش ایرانی می‌توانیم برپیچیده‌ترین فناور‌ها را مدیریت کنیم.

وی خاطر نشان ساخت: موانع داخلی و خارجی با همدلی و هم صدایی قابل حل است و توانمند سازی صنعت و اقتصاد کشور می‌تواند ما را در مقابل تحریم‌ها مصون کند که این امر در صنعت دفاعی کشور اتفاق افتاده است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها