امیر نصیرزاده:

افسری و جانبازی برای جمهوری اسلامی ایران مقدس است

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: یک افسر در نیرو‌های مسلح ایران باید هدف خود را جانبازی برای کشور انتخاب کند چرا این موضوع امری مقدس است.
کد خبر: ۳۹۸۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲ - 29May 2020

افسری و جانبازی برای جمهوری اسلامی ایران مقدس استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (جمعه) و در آستانه سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب به همراه جمعی از دانشجویان دانشگاه هوایی شهید ستاری ضمن کوهنوردی بر سر مزار شهدای گمنام کوهسار به مقام والای شهدا ادای احترام کردند.

در این مراسم امیر «نصیرزاده» خطاب به دانشجویان این دانشگاه با بیان اینکه شما در آینده نفرات زیادی را تحت امر خود قرار خواهید داد پس باید تمام زمان خود در دانشگاه را به آموزش بپردازید اظهار داشت: دلیل حضور دانشجویان به صورت شبانه‌روزی این است که از تمامی لحظات برای آموزش استفاده کنند و شما نیز باید این آموزش‌ها را بگذرانید.

وی با بیان اینکه امثال شهید لشکری الگوی ما هستند، گفت: این شهید بزرگوار با درجه ستوان دومی اسیر شد و ۱۸ سال در سلول انفرادی اسیر بود.

فرمانده نیروی هوایی ارتش افزود: من دوست دارم همواره دانشجویان را سرحال و در حال آموزش ببینم؛ شما باید هدف خود را به عنوان یک سلحشور و رزمنده‌ای که برای کشورش جان می‌دهد انتخاب کنید.

امیر نصیرزاده با بیان اینکه حضور در نیرو‌های مسلح و انجام وظیفه یک شغل نیست، خاطر نشان کرد: اگر هدف شما جانبازی برای کشور باشد همیشه دارای روحیه خواهید بود؛ افسری برای جمهوری اسلامی ایران یک امر مقدس است.

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار