سردار شیرزاد مطرح کرد؛

نقش خطیر رسانه‌ها در انعکاس ماموریت‌های ناجا/ لزوم اهتمام پلیس بین الملل در تعامل با رسانه ملی

رئیس پلیس بین الملل ناجا به نقش خطیر رسانه ملی در انعکاس ماموریت‌های ناجا در عرصه بین الملل اشاره کرد و گفت: فرمانده ناجا اهتمام ویژه‌ای به موضوع اطلاع رسانی و تعامل با رسانه ملی در تمام حوزه‌های ماموریتی ناجا دارد.
کد خبر: ۳۹۹۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶ - 30May 2020

نقش خطیر رسانه‌ها در انعکاس ماموریت‌های ناجا/ لزوم اهتمام پلیس بین الملل در تعامل با رسانه ملیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «هادی شیرزاد» رئیس پلیس بین الملل ناجا در دیدار با «علی فهیم دانش» مشاور رئیس سازمان و مدیرکل امور بین الملل سازمان صدا و سیما، از حسن نیت رسانه ملی در منعکس کردن ماموریت‌ها و اقدامات نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین الملل به ویژه پلیس بین الملل ناجا تشکر و قدر‌دانی کرد.

وی در ادامه تاکید کرد: فرمانده ناجا اهتمام ویژه‌ای به موضوع اطلاع رسانی و تعامل با رسانه ملی در تمام حوزه‌های ماموریتی ناجا دارد.

رسانه ملی در راستای اطلاع رسانی درست بازوی قدرتمند ناجاست

«علی فهیم دانش» نیز در ادامه این دیدار با اشاره به عملکرد خوب پلیس در زمینه دستگیری متهم بین المللی، خصوصا مورد اخیر با نام مستعار «الکس» توسط پلیس بین الملل ناجا و استرداد آن به کشور اظهار داشت: این اقدام پلیس بین الملل ناجا بازتاب مثبتی در رسانه‌های بین الملل به ویژه رسانه‌های غربی داشته است.

وی افزود: رسانه ملی آمادگی دارد تا در راستای آگاه سازی و اطلاع رسانی سازنده به هموطنان داخل و خارج از کشور در خصوص قوانین مجرمانه کشورها، بازوی قدرتمند ناجا باشد و در زمینه اطلاع رسانی موثر از شبکه‌های داخلی و برون مرزی با پلیس بین الملل مشارکت کند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار