فرمانده سپاه خاش در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

امام راحل پرچمدار وحدت، اخوت و برادری در اسلام بودند

«سرهنگ پاسدار علی ثمره حسینی» گفت: امام راحل با ویژگی بارز و برجسته مردمداری، دینمداری و برخورداری از اخلاق و تعالیم اسلامی پرچمدار وحدت، اخوت و برادری در اسلام و مبارزی شجاع و بی مثال در جبهه مقابله با ظلم و ستم مستکبران بودند.
کد خبر: ۳۹۹۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵ - 01June 2020

امام راحل پرچمدار وحدت، اخوت و برادری در اسلام بودند«سرهنگ پاسدار علی ثمره حسینی» فرمانده سپاه خاش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: امام راحل با ویژگی بارز و برجسته مردمداری، دینمداری و برخورداری از اخلاق و تعالیم اسلامی پرچمدار وحدت، اخوت و برادری در اسلام و مبارزی شجاع و بی مثال در جبهه مقابله با ظلم و ستم مستکبران بودند.

وی افزود: امام خمینی با تلاش و مجاهدت های فراوان، انقلابی را در ایران سربلند پایه گذاری کردند که در آن ابهت و اقتدار اسلام و تعالیم دینی و تقویت همبستگی و اتحاد و یکپارچگی موج می زند.

سرهنگ ثمره حسینی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با تدابیر هوشمندانه امام راحل بنیان گذاشته شد و بعد از ارتحال امام و با رهبری مقتدرانه مقام عظمای ولایت ریشه هایش مستحکم شد تا دنیا ببیند و بداند این انقلاب یاور واقعی ملت های مظلوم و ستمدیده ای است که سالها در زیر چکمه های ظلم و تجاوز مستکبران نابود شده بود.

وی ادامه داد: حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب در کشور مسیری را رفتند که جاودانگی و ابهت اسلام و دفاع از حقوق ملت های مظلوم دنیا و اجرای عدالت و مهرورزی به صورت برجسته مشاهده می شود.

ثمره حسینی گفت: سران ظالم و زورگوی غربی و آمریکایی و صهیونیستی باید بدانند که انقلاب اسلامی ایران و جبهه مقاومت با هدف به اهتزاز در آوردن پرچم اسلام ناب محمدی (ص) و نابودی جبهه کفر و استبداد بنیان نهاده شده و هم اینک نیز به مرز پختگی رسیده و ثمرات پیروزی ملت های مظلوم دنیا بر مستکبران را می بینیم و ابهت و صلابت و شکوه و پایداری اسلامی را مشاهده می کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها