فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد:

تمام قد در برابر استکبار جهانی ایستاده‌ایم

سردار «حسن حکمتیان» با اشاره به جنگ اقتصادی دشمنان علیه ملت ایران، گفت: ما از مکتب عاشورا درس گرفته‌ایم و تمام قد در برابر استکبار جهانی ایستاده‌ایم.
کد خبر: ۳۹۹۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۵ - 01June 2020

تمام قد در برابر استکبار جهانی ایستاده‌ایمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سردار «حسن حکمتیان» فرمانده تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز در جمع مردم منطقه دشت‌روم با تسلیت رحلت جانگداز و جانسوز بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای قیام خونین 15 خرداد، اظهار داشت: خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران ولی نعتمان ما هستند و ما باید قدردان آنها باشیم.

حکمتیان با بیان اینکه دشمن با همه توان و تجهیزات به دنبال ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی ایران است، افزود: امروز دشمن جنگ تمام عیار اقتصادی را عیله کشور ما راه‌اندازی و شرایط را برای ملت ایران سخت کرده است.

وی با تاکید بر اینکه ما از مکتب عاشورا درس گرفته‌ایم و تمام قد در برابر استکبار جهانی ایستاده‌ایم، عنوان کرد: راهبرد جمهوری اسلامی ایران در مقابل دشمنان راهبرد عاشورایی، گفتمان ما گفتمان مقاومت و شعار ما هیهات من الذله است.

فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه دشمنان و استکبار جهانی ما را به جنگ نظامی تهدید می‌کنند، گفت: من به عنوان یک کارشناس نظامی اعلام می‌کنم که چنین جنگی امکان‌پذیر نیست، زیرا جمهوری اسلامی ایران در جبهه مقاومت تولید قدرت کرده‌ است.

حکمتیان با بیان اینکه دشمنان داعش را به وجود آورده و می‌خواستند یک اسلام افراطی را در مقابل اسلام ناب محمدی  قرار دهند، متذکر شد: امروز همه استراتژی‌های آمریکا در منطقه شکست خورده و با وجود هزینه ‌های هنگفت چیزی بدست نیاورده و نخواهد آورد.

وی از آمادگی تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد برای جنگ سخت خبر داد و ادامه داد: ما برای حفاظت از مرزهای جمهوری اسلامی توان خود را بالا برده و برای جبهه مقاومت خود را آماده می‌کنیم.

فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حضور تیپ 48 فتح در حوادث گوناگون مانند سیل، زلزله و آتش‌سوزی، عنوان کرد: ما نه فقط در جبهه جنگ سخت، بلکه در جبهه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی نیز آماده خدمت‌گزاری به مردم هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار