برگزاری جلسه کمیته بانوان گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس در اردبیل

دومین جلسه کمیته بانوان ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان اردبیل برگزار و احکام رئیس و نایب رئیس کمیته ابلاغ شد.
کد خبر: ۳۹۹۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱ - 02June 2020

برگزاری جلسه کمیته بانوان گرامی داشت چهل سالگی دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، دومین جلسه کمیته بانوان ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان اردبیل امروز در محل سالن شهید رجایی استانداری اردبیل برگزار شد.

در این جلسه «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان احکام سردار کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را به رئیس و نایب رئیس کمیته بانوان ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان اردبیل ابلاغ کرد.

بر اساس این احکام «فریبا محمدلو» مدیر کل بانوان و خانواده استانداری به عنوان رئیس کمیته و «مریم حامدی» مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به عنوان نایب رئیس کمیته بانوان انتخاب شدند.

در این جلسه مدیر کل حفظ اثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل از نقش بانوان در دفاع مقدس سخن گفت و اظهار داشت: بانوانی که در متن دفاع مقدس و ایثار‌گری‌ها حضور داشتند علاوه بر اینکه از ائمه اطهار (ع) الگو گرفته بودند خود نیز به الگویی برای صبر و استقامت تبدیل شدند.

واحد گفت: طرح معینه از برنامه‌های اصلی و مهم اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل در چهلمین سالگرد دفاع مقدس است که در قالب این طرح 1040 دیدار از مادران شهدا به عمل خواهد آمد و در کنار مصاحبه با آنان، اسناد و مدارک این عزیزان نیز ثبت و ضبط و جمع‌آوری خواهد شد.

دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان اردبیل در ادامه از نامگذاری یکی از معابر و میادین اردبیل به نام شهدای زن خبر داد و گفت: ما در راستای حفظ آثار و نمادها و نشر ارزش های عاشورایی دفاع مقدس در سال جهش تولید با تمام توان تلاش خواهیم کرد و انتظار داریم ادارات و نهادها ما را در راستای مأموریت‌هایمان ما را یاری کنند.

فریبا محملو مدیر‌کل بانوان و خانواده استانداری هم از جمع‌آوری و جمع‌بندی برنامه‌ها و پیشنهادات ادارات و نهادها در خصوص برنامه‌های بانوان در چهلمین سالگرد دفاع مقدس خبر داد و گفت: دفاع مقدس شاهد حماسه و ایثار زنان و بانوان ایران اسلامی بود و این حماسه و ایثار باید برا نسل‌های جدید الگو باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار