بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان به‌مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره)؛

14 خرداد فرصتی مناسب برای تجدید‌‌ پیمان با آرمان‌های امام راحل و شهدا است

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به مناسبت سی و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) بیانیه‌ای صادر کرد و چهاردهم خرداد را فرصتی مناسب برای تجدید‌‌ پیمان با آرمان‌های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدا دانست.
کد خبر: ۳۹۹۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷ - 03June 2020

بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره)

 به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان به مناسبت سی و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) بیانیه‌ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

چهاردهم خرداد سالروز ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی(ره) و یادآور سوگ مسلمانان سراسر دنیا در فراق بزرگ مردی است که با پایه گذاری نظام اسلامی در قرن اخیر لرزه بر اندام دول استکباری و استعمارگر انداخت.

رسیدن به حکومت اسلامی و از میان برداشتن طاغوت‌ها، در سایه تلاش، مجاهدت، ایثار و استقامت در راه خدا مُیَسر است. قیام امام خمینی(ره) به خاطر حکومت کردن و ریاست  دنیوی  نبود بلکه تنها به خاطر ادای دین و انجام وظیفه الهی و خدمت کردن به بندگان خدا بود.

امام خمینی(ره) با پیروی از مکتب حضرت سیدالشهدا ابا عبدالله الحسین(ع)، انقلاب اسلامی ایران، بزرگترین و عمیق ترین انقلاب ارزشی و فکری عصر حاضر را پایه گذاری و دست ستم و سلطه قدرت‌های استکباری را از کشور امام زمان (عج) کوتاه کرد و به احیای سیره رسول الله  و اصلاح امور امت و تحکیم پایه‌های حکومت اسلامی پرداخت و در همان ماه‌های آغازین پیروزی انقلاب اسلامی، نهادهای پرثمری مانند سپاه پاسداران، جهاد سازندگی، نهضت سواد آموزی، کمیته امداد و ... را یکی پس از دیگری در جامعه اسلامی بنا نهاد.

 شخصیت حضرت امام خمینی(ره) بر سه محور معنویت، عدالت و عقلانیت استوار بود و خُلق دینی، هوش و فراست سیاسی و قدرت تدبر و مدیریت از ایشان شخصیتی بی‌نظیر ساخت. تلفیق دین، سیاست و عرفان از ارزشمندترین اقدامات این اسوه شجاعت بود.

شاخص‌ها و اصول کلی مکتب و خط امام (ره) در ابعاد و حوزه‌های مختلف برای پاسخ به نیاز‌های کشور، منطقه و جامعه بشری و تجلی آن در مواضع و رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) هم‌اکنون در دسترس رهروان حقیقی اسلام ناب محمدی(ص) است.

در پایان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان ضمن بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره)، چهاردهم خرداد را فرصتی مناسب برای تجدید‌‌پیمان با آرمان‌های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدا دانسته و اطاعت از ولی فقیه زمان و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و حفظ وحدت، بصیرت و هوشمندی ملی در برابر دشمنان را مورد تاکید قرار داده و اقتدار بیش از پیش امت اسلام را در همه عرصه‌ها از خداوند منان مسئلت دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها