سردار ناظری به دفاع‌پرس خبرداد؛

برگزاری دوره یازدهم نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در سال‌جاری/ نمایشگاه با تغییر همراه است

رئیس هیئت مدیره مجمع ناشران دفاع مقدس از برگزاری دوره یازدهم نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس خبر داد و گفت: دوره جدید نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس با تغییرات جدی همراه است.
کد خبر: ۳۹۹۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۴:۵۵ - 07June 2020

سردار «علی ناظری» رئیس هیئت مدیره مجمع ناشران دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، از برگزاری یازدهمین دوره نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس یک دهه برگزار شده که نشان دهنده یک موفقیت بزرگ برای کتاب دفاع مقدس است؛ خوشبختانه کتاب دفاع مقدس با این جریان توانسته یک ماهیت و هویت را شکل دهد.

معاون نشر سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج تصریح کرد: یازدهمین دوره نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس امسال با تغییرات عمده‌ای همراه خواهد بود؛ در همین راستا مقدمات تشکیل هیئت اندیشه‎ورزی با حضور نویسندگان، ناشران، کتابفروشان، فعالان نشر دفاع مقدس و رسانه‌ها ایجاد خواهد شده تا روند 10 دوره گذشته این نمایشگاه نقد و بررسی شود.

برگزاری دوره یازدهم نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در سال‌جاری/ نمایشگاه با تغییر همراه است

وی تاکید کرد: اجرایی کردن برنامه‌های تدوین شده برای نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس امسال در دوره یازدهم در دستور کار قرار خواهد گرفت اما ممکن است برای اجرای کامل این برنامه‌ها چند سال زمان لازم باشد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار