دعوت کمیته امداد از مردم نیکوکار برای سپرده‌گذاری در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از سپرده‌گذاری ۲۵۰ هزار خیّر در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت خبر داد و گفت: با مشارکت مردم نیکوکار، سال گذشته ۳۷۰ هزار فقره وام قرض‌الحسنه به نیازمندان پرداخت شد.
کد خبر: ۴۰۰۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶ - 06June 2020

دعوت کمیته امداد از مردم نیکوکار برای سپرده‌گذاری در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایتبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «سید مرتضی بختیاری» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با تقدیر از همراهی خیّران با کمیته امداد اظهار داشت: ۲۵۰ هزار خیّر با سپرده‌گذاری در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، نقش به‌سزایی در تسهیل پرداخت وام قرض‌الحسنه به مددجویان و نیازمندان دارند.

وی با بیان اینکه این خیّران بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت سپرده‌گذاری کرده‌اند، تأکید کرد: در مجموع حدود چهار میلیون سپرده به ارزش ۱۷ هزار میلیارد تومان در صندوق امداد ولایت سپرده‌گذاری شده که از این محل وام قرض‌الحسنه به نیازمندان پرداخت می‌شود.

رئیس کمیته امداد از پرداخت ۳۷۰ هزار فقره وام قرض‌الحسنه در سال ۹۸ خبر داد و ادامه داد: بودجه سال گذشته صندوق امداد ولایت با ۵۰ درصد افزایش امسال به سه هزار میلیارد تومان می‌رسد.

بختیاری با دعوت ار خیّران و مردم نیکوکار ایران اسلامی برای سپرده‌گذاری در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، اظهار داشت: وام کارگشایی تا سقف پنج میلیون تومان بدون کارمزد و وام‌های بیشتر از آن با سه درصد کارمزد ارائه می‌شود.

وی سقف تسهیلات کارگشایی را پنج تا ۱۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: تسهیلات ودیعه مسکن ۲۰ میلیون تومان، اشتغال ۵۰ میلیون تومان و تسهیلات تأمین و خرید مسکن در مناطق روستایی و شهری به ترتیب ۲۵ و ۳۵ میلیون تومان است که با کمترین ضمانت به مددجویان و نیازمندان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار