پیام دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پی درگذشت «رمضان عبدالله»

جت‌الاسلام حمید شهریاری درگذشت رمضان عبدالله شلح دبیر کل سابق جنبش جهاد اسلامی فلسطین را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۰۰۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴ - 07June 2020

پیام دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پی درگذشت «رمضان عبدالله»به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با انتشار پیامی درگذشت «رمضان عبدالله شلح» دبیر کل سابق جنبش جهاد اسلامی فلسطین را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا

برادر عزیز و ارجمند زیاد نخاله

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین

با سلام و احترام

درگذشت رمضان عبدالله شلح دبیر کل سابق جنبش جهاد اسلامی فلسطین را به شما، مردم فلسطین و کلیه فرزندان مقاومت تسلیت می‌گوییم؛ مواضع و نگرشهای داهیانه، جهادگرایانه و فرهنگی آن مرحوم در حافظه تمام جهان اسلام، اهالی فلسطین و به خصوص مردم غزه باقی خواهد ماند.

کینه و حسد ورزی صهیونیستی و آمریکایی نسبت به این قهرمان مقاوم برای بیان وفاداری و اخلاص او نسبت به میهن و مردم میهنش کافی است؛ همانگونه که ایستادگی مقاوم گونه ایشان در مقابل توطئه‌های عقب نشینی و شکست، بهترین دلیل برای هوشیاری و آگاهی اوست.

رمضان عبدالله حقیقتا، خلف صالح شهید بزرگ فتحی شقاقی و ادامه دهنده مسیر ایشان در مقاومت و شجاعت و جهاد و رد تمامی تقسیمات فرقه‌ای و طایفه‌ای بود و خوانش دقیقی از تمایز بین جبهه مقاومت و جبهه غفلت در کشور خود و در عرصه اسلامی و بین‌المللی ارائه داد.

شما هم از زمان به عهده گرفتن مسوولیت دبیر کلی جنبش جهاد اسلامی ثابت کردید که در همان مسیر گذشتگان حرکت می‌کنید، به خداوند سبحان اعتماد داشته و به پیروزی او ایمان دارید.

خداوند دکتر رمضان عبدالله را رحمت کند، در بهشت برین خود جای دهد و با پیامبران، صدیقین، شهدا و صالحین محشور گرداند، که حسن أولئك رفيقا.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها